تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
11

جمشید رئیسی ، رئیس هیئت قایقرانی استان هرمزگان شد

  • کد خبر : 2061
  • 20 آذر 1396 - 18:27
جمشید رئیسی ، رئیس هیئت قایقرانی استان هرمزگان شد

از ۱۵ رای مواخذه جمشید رئیسی با ۱۴ رای بعنوان رئیس هیئت قایقرانی هرمزگان انتخاب شد.

به گزارش هرمزگان امروز مجمع هیئت قایقرانی استان هرمزگان به ریاست غلامرضا امینی وبا حضورغلامعلی دانشور مدیر کل وسایر اعضا در محل سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.در ابتدا دانشور مدیرکل ورزش وجوانان استان ضمن خیر مقدم به حاضرین اظهار داشت:امروز شاهد برگزاری یکی دیگر از مجامع انتخابی هئیت های استان هستیم.

وی ادامه داد :درسالجاری مجمع پنج هیئت ورزشی استان و شهرستان برگزار شده است که مجمع انتخاباتی ۱۰هیئت دیگر تا پایان سالجاری با هماهنگی فدراسیون های مربوطه برگزار خواهد شد.

دانشور خاطرنشان کرد: اعضای هیئت ها می توانند وعده ها و برنامه هایی که رئیس هیئت اعلام می کند را پیگیری نمایند ،حتی اعضا می توانند در صورت نیاز درخواست جلسه فوق العاده مجمع بدهند.

دانشور در پایان اظهارداشت:بمنظور انگیزه بیشتر ورزشکاران این رشته در هماهنگی با فدراسیون مبلغ ۵۰میلیون ریال از طرف اداره کل و ۱۵۰میلیون ریال آن از سوی فدراسیون جهت خرید پارو و قایق پرداخت می گردد.

سپس رئیس فدراسیون قایقرانی در ادامه اظهارداشت:فدراسیون برای حضور قایقرانان در مسابقات جاکارتا اندونزی ۲۰۱۸تلاش زیادی انجام می دهد که هدیه کاظمی نماینده استان هم در این اردوی آمادگی به سر می برد و امیدواریم تیم ملی از مسابقات جاکارتای اندونزی با موفقیت بازگردند و به مدال رنگارنگ دست یابند.

وی همچنین ضمن تشکر از دانشور مدیرکل ورزش وجوانان استان از هیئت قایقرانی نیزبعنوان یکی از هیئت های موفق کشور نام برد و از شرکت تایدواتر در حمایت از تیم قایقرانی که بمدت۴سال حمایت همه جانبه کرده است قدردانی نمود.

سپس اعضای هیئت قایقرانی پیشنهادات و نظرات خود را در رابطه با توسعه و پیشرفت این رشته در استان مطالبی بیان نمودند.

درپایان این مجمع رای گیری بعمل آمد و از ۱۵ رای مواخذه جمشید رئیسی با ۱۴ رای بعنوان رئیس هیئت قایقرانی هرمزگان انتخاب شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=2061

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.