تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
3

شکوه برگزاری نماز عید سعید فطر در بندرعباس+فیلم

  • کد خبر : 2605
  • 25 خرداد 1397 - 12:42
شکوه برگزاری نماز عید سعید فطر در بندرعباس+فیلم

گزارش ویدیویی

به گزارش هرمزگان امروز صبح امروز همزمان با سراسر کشور ایران اسلامی، هرمزگانی های مومن و متدین بعد از یک ماه روزه داری به شکرانه توفیق بندگی در ماه رمضان در صفوفی مرتب به گستره خلیج همیشه فارس به درگاه خداوند متعال سجده شکر به جا آوردند.به نقل از ایسنا مؤمنان هرمزگانی بعد از یک ماه روزه‌داری و دوری از خوردن و آشامیدن و محرمات از اولین ساعات با حضور در مصلاها و میادین اصلی شهر با نماز جماعت صبح و خواندن ادعیه‌های مختلف و پرداخت زکات فطریه در ایستگاه‌ های برپا شده نماز عید سعید فطر را با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار کردند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان صبح امروز در خطبه های نماز عید فطر بندرعباس با اشاره به اینکه غفلت باعث نابودی همه امور می شود، اظهار کرد: اگر چه جامع به سوی سعادت پیش برود اما غفلت در آن باعث نابودی می شود.

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی روز عید فطر را از بهترین ایام دانست و عنوان کرد: در روز عید فطر باید بهترین کارها را انجام داد تا خداوند بهترین امورات را برای ما رقم بزند.

وی اضافه کرد: عید سعید فطر، عید کسانی است که از عرصه های جهاد با نفس سرافراز برگشته و بافطرت خدایی خویش پیمانی دوباره بسته اند.

آیت الله نعیم آبادی ادامه داد: ماه مبارک رمضان، ماه خود سازی و فرصت دوباره ای تا دردمندان را حس کنیم و بادشمنان خدا دشمن و بادوستان خدا دوست باشیم.

وی با بیان اینکه تلاش کنیم تا همواره در راستای رضای خدا حرکت کرده و تلاش و کوشش کنیم، عنوان کرد: تقوی خیردنیا و آخرت است و اگر ما به دنبال خیر دنیا و آخریت هستیم باید از خداوند متعال اصل تقوی را درخواست کنیم.

امام جمعه بندرعباس عنوان کرد: تکمیل ساخت مسجد جامع در بندرعباس نیارمند یاری و کمک کردن همه افراد است زیرا نیاز هر شهر داشتن مسجد جامع بزرگ برای برگزاری مراسمات است.

وی خاطر نشان کرد: شهید خلیل تختی نژاد دومین شهید مدافع حرم هرمزگان، برای تمام جوانان هرمزگانی الگو است.

آیت الله نعیم آبادی با استناد به آیه« وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی‏ سَبیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ »، اظهار کرد: شهید نه تنها روزی می‌خورد بلکه به عنایت خدا روزی می‌دهد؛ شهید حضورش می‌تواند جامعه را منقلب کند.

وی خاطرنشان کرد: از زمان اعلام شهادت خلیل تختی نژاد تا زمانی که پیکرش وارد بندرعباس شد، شهر حال و هوای دیگری پیدا کرده و همه این‌ها به برکت خون شهیدان مدافع حرم است.

 

 
دانلود با کیفیت بسیار بالا
دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت کم

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=2605

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.