تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
5

اگر تبصره ای وجود داشته که مانع تخریب بازار جدید ماهی فروشان شده است پس با استناد به همان تبصره از تخریب تالار فرهنگ و هنر استان هم جلو گیری شود

  • کد خبر : 925
  • 10 شهریور 1395 - 9:37
اگر تبصره ای وجود داشته که مانع تخریب بازار جدید ماهی فروشان شده است پس با استناد به همان تبصره از تخریب تالار فرهنگ و هنر استان هم جلو گیری شود

دستور تخریب تالار هنر شهر بندرعباس صرفا” به جهت رعایت نکردن حریم ۶۰ متری از دریا بعداز هزینه ایی بالغ بر یکصد میلیارد تومان محکوم به تخریب است البته تخریبی که خودش چند میلیارد هزینه دربر خواهد داشت. لذا امید است با دخالت مسئولین از تخریب این تالار جلوگیری شود

به گزارش هرمزگان تودی در روزهایی که زمزمه تخریب بنای نصفه و نیمه تالار فرهنگ شهر بندرعباس به گوش مردم هرمزگان میرسد، بابک پارسا یکی از هنرمندان و خوانندگان بندرعباس اظهار داشت در گفتگو با هرمزگان تودی گفت : حیف میل کردن بیت المال گناه کبیره است و این سخن مولایمان، علی ابن ابی طالب است.

پارسا ادامه داد : چطور میشود بر روی میلیاردها پول پول بیت المال چشم بست!؟ صاحبان واقعی این پول مردم استان هرمزگان هستند، وی اذعان داشت رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه ای همواره تاکید بر اقتصاد مقاومتی دارند، پس چطور آقایان به خود اجازه میدهند به راحتی صحبت از تخریب کنند !؟چرا هیچ کس داستان امیرالمومنین و عقیل را یادش نیست؟

بابک پارسا ادامه داد: امیدوارم با حمایت همه مردم استان مخصوصا” هنرمندان و رسانه ها و نیز تلاش و پیگیری مدیرکل ارشاد استان آقایان از تخریب این بنا منصرف شوند.

وی در پایان تصریح کرد: اگر تبصره ای وجود داشته که مانع تخریب بازار جدید ماهی فروشان شده است پس با استناد به همان تبصره از تخریب تالار فرهنگ و هنر استان هم جلو گیری شود به هر حال اگر آن بنا عام المنفعه است، تالار هنر عام المنفعه تر است.

گفتنی است دستور تخریب تالار هنر شهر بندرعباس صرفا” به جهت رعایت نکردن حریم ۶۰ متری از دریا بعداز هزینه ایی بالغ بر یکصد میلیارد تومان محکوم به تخریب است البته تخریبی که خودش چند میلیارد هزینه دربر خواهد داشت. لذا امید است با دخالت مسئولین از تخریب این تالار جلوگیری شود.

 

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=925

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.