تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
10

مراسم تودیع و معارفه رییس حراست منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان برگزار شد

  • کد خبر : 629
  • 01 شهریور 1395 - 13:05
مراسم تودیع و معارفه رییس حراست منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان برگزار شد

عابدینی از واحد حراست دستگاه های اجرائی به عنوان زمینه ساز رشد و ترقی و پیشرفت سازمان ها یاد کرد و گفت: حراست باید ملجا و پناهگاه،پاسخگوی کارکنان و مراجعان باشد.

به گزارش هرمزگان تودی جلسه تودیع و معارفه روئسای حراست اداره کل منابع طبیعی با تودیع”امین ضیائی”و معارفه “مصطفی مهرانپور”برگزار شد.در این مراسم که دکتر” هدایتی” مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان جنگل ها مراتع و آبخیزداری کشور،”عابدینی”مدیرکل حراست استان هرمزگان،”آذرنوش”رئیس حراست سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان،معاونین روًسای ستادی و جنگل داران نیز حضور داشتند،از خدمات ضیایی قدردانی و مهرانپور به عنوان رئیس جدید حراست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان معرفی شد.

دکتر”هدایتی”مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان جنگل ها مراتع و آبخیزداری کشور در این مراسم با تجلیل از مقام شامخ شهدا و سربازان گمنام امام زمان(عج)،گفت: همه ما حافظان انفال هستیم و وظیفه حراست رعایت شرع قانون و اخلاق است..هدایتی گفت:از وظایف دیگر حراست تاًمین امنیت شغلی برای همکاران خدمت گذرا مردم بدون تکبر و غرور پرده پوشی و حفظ اسرار،اسقلال کاری،پرهیز از مواضع سیاسی می باشد.

وی برخورد قاطع با قانون شکنان،شناسایی فرصت ها و تهدیدهای مجموعه را از دیگروظایف این واحد برشمرد و گفت:سیاست حراست،اثرگزاری،تصمیم سازی و پاسخگویی است.

“هدایتی”گفت:در منابع طبیعی ما مسئول تشخیص و حفاظت از اراضی ملی هستیم و همچنین مسئول تشخیص اراضی مستثنیات و اشخاص بگونه ای که حقی از مردم پایمال نشود.

وی اظهار داشت: فعالیت ها و برنامه های حراست،برنامه محور است، از همین رو برنامه راهبردی یک و پنج ساله تهیه شده است که دفتر مرکزی حراست و استان ها بر اساس این برنامه به انجام می پردازد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: حراست در تمامی کمیسیون ها و شوراها و بویژه در کمیته فنی عضو می باشد.هدایتی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص حفظ خاک بعنوان اولویت اصلی کشور گفت: منابع طبیعی در حقیقت سرمایه بزرگ و اصلی کشور است.بطور نمونه ارزش چوب و زیر اشکوبجنگل های سه استان شمالی معادل ذخایر نفتی کشور می باشد که نشان دهنده اهمیت و نقش ارزنده منابع طبیعی بمنظور حفظ و حراست از آن می باشد.

“عابدینی”مدیر کل حراست هرمزگان نیز در این مراسم گفت:”حراست” جایگاه مهم و تاًثیر گزار می باشد.مسول حراست لیاقت می خواهد و در حین کار نیز بایست لیاقت خود را نشان دهد.

وی گفت:اداره کل حراست استان بمنظور جنبه تشویقی،هر ساله ارزشیابی سالانه برگزار می شود.

عابدینی از واحد حراست دستگاه های اجرائی به عنوان زمینه ساز رشد و ترقی و پیشرفت سازمان ها یاد کرد و گفت: حراست باید ملجا و پناهگاه،پاسخگوی کارکنان و مراجعان باشد.

وی تاًکید کرد:احیاگری صیانت کامل مجموعه و نیروی انسانی جزو وظایف مهم حراست دستگاه و سازمان است.

دکتر”امید ذاکری”مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان هم در این مراسم با تاًکید و بیان نقش مهم حراست در پاسداری از سازمان و نیروی انسانی، گفت:نقش پیشگیری کننده حراست دستگاه بسیار مهم می باشد.

ذاکری با بیان بخشی از وظایف حراست اظهار امیدواری کرد حراست این اداره کل نقش بیش از پیش خود در سالم سازی و حرکت رو به جلو مجموعه داشته باشد.

“آذرنوش”رئیس حراست سازمان جهاد کشارزی نیز با قدردانی از زحمات”امین ضیایی”برای”مهرانپور آرزوی موفقیت برای مسئول جدید حراست را داشت.

گفتنی است در پایان مراسم از خدمات”ضیایی”رئیس سابق حراست قدردانی و”مهرانپور”به عنوان رئیس جدید حراست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان معرفی شد.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.