تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
4

موکب ویژه زائران هرمزگانی در شهرهای زیارتی کشور عراق راه اندازی می شود

  • کد خبر : 1190
  • 21 شهریور 1395 - 11:08
موکب ویژه زائران هرمزگانی در شهرهای زیارتی کشور عراق راه اندازی می شود

استاندار هرمزگان گفت : دیدار با مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرهای زیارتی نجف اشرف و کربلای معلی و بازدید از پروژه های در حال احداث این ستاد در اماکن متبرکه از دیگر برنامه های سفر به کشور عراق بوده است.

به گزارش هرمزگان تودی استاندار هرمزگان از راه اندازی موکب ویژه خدمات دهی به زائران هرمزگانی همزمان با ایام پیاده روی بزرگ اربعین در شهرهای زیارتی نجف اشرف و کربلای معلی در کشور عراق خبر داد.دکتر جاسم جادری در جریان سفر به شهرهای زیارتی کربلای معلی و نجف اشراف در کشور عراق و بازدید از اقدامات ستاد بازسازی عتبات عالیات استان هرمزگان در این شهرها، عنوان کرد: در این سفر جهت راه اندازی موکب ویژه زائران هرمزگانی در طول مسیر پیاده روی بزرگ اربعین بین شهرهای زیارتی نجف اشرف و کربلای معلی و به ویژه تعیین مکان موکب با مسئولان استان های نجف اشرف و کربلای معلی گفتگو و رایزنی شد.

به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، وی ادامه داد: این موکب برای ارائه خدمات مناسب به زائران هرمزگانی در ایام پیاده روی بزرگ اربعین برپا می شود.

استاندار هرمزگان افزود: دیدار با مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرهای زیارتی نجف اشرف و کربلای معلی و بازدید از پروژه های در حال احداث این ستاد در اماکن متبرکه از دیگر برنامه های سفر به کشور عراق بوده است.

شایان ذکر است؛ همزمان با نزدیک شدن به ایام عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) در ماه های محرم و صفر و مراسم بزرگ پیاده روی بزرگ اربعین حسینی، دکتر جادری استاندار هرمزگان با همراهی سید کاظم موسوی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان هرمزگان جهت فراهم ساختن مقدمات ارائه خدمات مناسب به زائران حسینی استان هرمزگان در ایام اربعین به شهرهای زیارتی کربلای معلی و نجف اشراف در کشور عراق سفر کرده است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=1190

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.