تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
4

همه باید در کنار بهزیستی باشیم

  • کد خبر : 26
  • 25 تیر 1395 - 1:31
همه باید در کنار بهزیستی باشیم

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: زنان بی سرپرست به عنوان جامعه هدف بهزیستی هستند، باید قبول کنیم که در حال حاضر بیش از دو میلیون زنان بی سرپرست وجود دارد که اینها هم پدر هستند و هم مادر و مسئولیت سنگینی را به دوش می کشند،انصاف نیست آنها را در جامعه تنها بگذاریم.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به محدودیت منابع سازمان بهزیستی برای تحول اساسی همه باید در کنار این سازمان باشیم.احمد مرادی در آئین تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی استان اظهار کرد: از آنجایی که با افرادی که در سازمان بهزیستی آشنا هستم می دانم که این عزیزان با کمترین امکانات بهترین بهره وری را داشته اند و ثابت کردند که اگر فضا داشته باشند، قطعا در جامعه جایگاه ویژه ای دارند.

وی با بیان اینکه معلولین استان ظرفیت ها و توانمندی های زیادی دارند، افزود: در حال حاضر نزدیک ۴۰۰ معلول داریم که در رشته های مختلف موفقیت هایی در سطح جهان را برای کشور به ارمغان آورده اند.

نماینده مجلس در ادامه گفت: زنان بی سرپرست به عنوان جامعه هدف بهزیستی هستند، باید قبول کنیم که در حال حاضر بیش از دو میلیون زنان بی سرپرست وجود دارد که اینها هم پدر هستند و هم مادر و مسئولیت سنگینی را به دوش می کشند،انصاف نیست آنها را در جامعه تنها بگذاریم.

مرادی اظهار کرد: نتیجه بی توجهی و عدم ساماندهی زندگی زنان بی سرپرست افزایش ناهنجاری هایی مثل اعتیاد، خودکشی و اختلالات روانی است.

وی گفت: اتفاقی که امروز در سطح کشور افتاده این است که امروز دروغ گویی رواج پیدا کرده است و این نشان می دهد از اهداف جامعه اسلامی و از وظایف شرعی، اخلاقی و انسانی خود فاصله گرفتیم، باید بهتر زندگی کردن را یاد بگیریم.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی باید الگوی تمام سازمان ها باشد، بیان کرد: بهزیستی به عنوان پوشش دهنده معلولین و هم محرومین وظیفه ای فراتر از اسلامی، اخلاقی و انسانی را در بردارد، باید منابع بهزیستی و فضای انسانی و اخلاقی را گسترش دهیم و از کمک های خیرین استان استفاده کنیم.

مرادی در پایان از مدیرکل سابق بهزیستی استان قدردانی کرد و گفت: از مدیرکل جدید تحول و نگاه بهتر همراه با تلاش بیشتر انتظار داریم.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=26

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.