تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
6

ارسال نفت سفید به زاهدان بوسیله مخزندار ریلی انجام شد

  • کد خبر : 29405
  • 27 بهمن 1401 - 23:56
ارسال نفت سفید به زاهدان بوسیله مخزندار ریلی انجام شد

به منظور خدمت به مردم سیستان و بلوچستان با تغییرات مهندسی امکان ارسال فرآورده نفت سفید از طریق مخزندار ریلی به زاهدان فراهم شد.

به گزارش هرمزگان امروز به نقل از صبح دریانیوز، احمد سالاری فر مدیر منطقه هرمزگان گفت: با توجه به برنامه ریزی ستاد تهران مبنی بر ضرورت ارسال فرآورده نفت سفید به استان سیستان و بلوچستان کارشناسان خدمات مهندسی و عملیات منطقه هرمزگان موضوع را بطور تخصصی بررسی کردند و طی جلساتی راهکار فنی آن طراحی شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان افزود: کل زمان بررسی و طراحی و تغییرات فنی و عملیاتی در زمانی کمتر از ۷۲ ساعت انجام و بلافاصله بارگیری مخزندار ریلی به مقصد زاهدان از مبدا تاسیسات راه آهن انبار نفت شهید رجایی بندرعباس آغاز شد.

احمد سالاری فر افزود: همکاران این منطقه شرایط دشوار تغییرات جوی در کشور و ضرورت خدمت رسانی به هموطنان عزیز را بدرستی درک کرده اند و بسیار فراتر از وظیفه اداری و سازمانی خود در شیفت های مختلف کاری به خدمت در امر سوخت رسانی کشور مشغولند.

مدیر منطقه هرمزگان افزود: انبار نفت شهید رجایی با ۵۸ مخزن و ظرفیت ذخیره سازی یک میلیارد و ۴۵۵ میلیون لیتر انواع فرآورده ها هیچ محدودیتی در ارسال سوخت به مقاصد مختلف کشور ندارد.

گفتنی است ، هم اکنون فرآورده های نفتی از طریق نفتکش های جاده پیما، خطوط لوله انتقال سراسری و مخزندار ریلی به شهرهای مختلف کشور از جمله: قم، گرگان، بجنورد، تربت حیدریه ، بیرجند، سبزوار، یزد ، کرمان، جیرفت، کهنوج، زاهدان، چابهار، بوشهر، شیراز، یزد، تبریز و دیگر شهرها بارگیری می شود.

انتهای خبر /

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=29405

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.