تاریخ : دوشنبه, ۷ آبان , ۱۴۰۳ Monday, 28 October , 2024
0

با برگزاری مجمع، رئیس هیات دوچرخه سواری هرمزگان انتخاب شد

  • کد خبر : 60389
  • 07 آبان 1403 - 11:04
با برگزاری مجمع، رئیس هیات دوچرخه سواری هرمزگان انتخاب شد

با رای اعضای مجمع دوچرخه‌سواری هرمزگان اسمعیل صفا ایسینی به عنوان رئیس هیات دوچرخه‌سواری هرمزگان انتخاب شد.

به گزارش صبح دریانیوز، با حضور مدیر کل ورزش وجوانان هرمزگان، معاونت توسعه ورزش، معاونت توسعه ورزش بانوان و دیگر اعضاء، مجمع انتخاباتی هیات دوچرخه‌سواری استان هرمزگان در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در این مجمع اظهار داشت: به اسماعیل صفا ایسینی تبریک عرض می کنم و از اعضای مجمع هم سپاسگزارم که یک فرصت چهار ساله را دراختیارایشان قراردادندتا بتوانند با برنامه ریزی وآموزش واستعدادیابی راه پیشرفت برای جوانان ونوجوانان این استان در رشته دوچرخه‌سواری را  هموار کنند.
وی ادامه داد: از اعضای مجمع انتظارداریم که با پیگیری هایشان برنامه های هیئت را دنبال کنند که به مرحله اجرایی دربیاید.
خادمی نسب بیان داشت: استان هرمزگان  در تمام رشته های ورزشی به خصوص در رشته دوچرخه‌سواری استعدادهای درخشانی را در بخش بانوان و آقایان دارد که می توانندبه عضویت تیم های ملی راه یابندودر مسابقات آسیایی، جهانی، المپیک در سال های آینده ورزشکار از استان هرمزگان داشته باشیم.
وی بیان کرد :وزارت ورزش وجوانان تاکید بر برگزاری مجامع عمومی هر سال یک بار داردکه بهتر است که این مجامع در استان برگزار شود  وهمچنین نگاه ویژه ای  هم به طرح آمایش سرزمینی وبر اجرای دقیق این طرح نظارت داردکه این طرح  موجب توسعه ورزش در استان است.
لازم بذکر است، در مجمع انتخاباتی دوچرخه‌سواری استان هرمزگان اسماعیل صفا ایسینی با کسب ۱۴رای از مجموع رای ۱۴ماخوذه به‌ مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان هرمزگان انتخاب شد.
همچنین در این مجمع انتخاباتی لیلا قیصری بعنوان نائب رئیس، شیما آقا جری به عنوان خزانه دار و محمد حاجی، حمید حسین شاهی ،علیرضا صحیحی به عنوان عضو هیئت رئیسه انتخاب شدند.
پایان خبر/

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=60389

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.