تاریخ : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 5 October , 2024
4

برگزاری دوره آموزشی رعایت حریم مرزی در شهرستان های سیریک و بندرلنگه

  • کد خبر : 59481
  • 11 مهر 1403 - 11:08
برگزاری دوره آموزشی رعایت حریم مرزی در شهرستان های سیریک و بندرلنگه

رئیس گروه امور اجتماعی و رفاه صیادان شیلات هرمزگان از برگزاری دوره آموزشی رعایت حریم مرزی با حضور جمعی از صیادان و بهره برداران شیلاتی در شهرستان های سیریک و بندر لنگه خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان ، عزیزالله صادقی با اشاره به همزمانی برگزاری این دوره با اجرای طرح دریابست در استان هرمزگان گفت : اهمیت ترویج و آموزش در تحقق اهداف شیلات از ضروریات و برگزاری دوره مذکور درراستای ارتقای سطح علمی کارشناسان شیلاتی همواره یکی از اولویت های اصلی شیلات بوده است.

وی افزایش دانش فنی و تجربه از طریق آموزش‌های مستمر در حوزه صیدو صیادی پایدارو اصولی دانست و یادآور شد: تلاش مجموعه شیلات همواره بر رشد و توسعه زیر بخش های مختلف شیلات استوار بوده است.

عزیزالله صادقی چالش های برداشت بی رویه منابع آبزی و فشار به ذخایر کفزیان ، آشنایی با فرهنگ صید مسوولانه و حفاظت از منابع زنده خلیج همیشگی، آشنایی با تعاریف فلات قاره ، خط مرزی ، خط مبدأ و…، آشنایی با دستورالعمل پیشگیری از تعرضات مرزی، را از مهمترین اهداف این دوره خواند.

صادقی افزود : در این دوره آموزشی صیادان ضمن آگاهی از مشکلات و عواقب عدم رعایت حریم مرزی کشورهای دیگر با موارد لازم برای انجام اقدامات پیشگیرانه مالک، ناخدا و خدمه و همچنین در زمان وقوع حوادث مرتبط با امنیت دریانوردی و پس از آن آشنا شدند.

گفتنی است این دوره آموزشی دو روزه بوده و جناب آقای زارعی رئیس گروه برنامه ریزی منابع دریایی شیلات ایران به عنوان مدرس دوره مذکورحضور داشتند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=59481

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.