تاریخ : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 21 September , 2024
11

تسریع روند صدور مجوزهای لازم برای طرح های سرمایه گذاری

  • کد خبر : 19608
  • 17 تیر 1399 - 10:53
تسریع روند صدور مجوزهای لازم برای طرح های سرمایه گذاری
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: روند صدور مجوز های لازم برای اجرای طرح های سرمایه گذاری و پاسخگویی به استعلامات در این بخش برای ایجاد شرایط رونق تولید سرعت گیرد.

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر ایرج حیدری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان با اشاره به اهمیت رفع موانع پیش روی سرمایه گذاران،عنوان کرد: فرآیند صدور مجوزهای مورد نیاز برای اجرای طرح های سرمایه گذاری و پاسخگویی به استعلامات مورد نیاز توسط دستگاه‌های اجرایی ذیربط برای رونق این بخش سرعت گیرد.

وی در همین رابطه گفت: جذب سرمایه گذاری های جدید نیازمند برنامه‌ریزی، برنامه مدون و مشخص از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: کاهش زمان پاسخگویی به درخواست های متقاضیان اجرای طرح های سرمایه گذاری در بخش های مختلف روند جذب سرمایه گذاری های جدید را تسریع می کند.

وی با اشاره به اهمیت پویایی دفتر سرمایه گذاری دستگاه‌های اجرایی، افزود: دفتر سرمایه گذاری دستگاه‌های اجرایی نقش بسزایی در تسهیل امور مربوط به سرمایه گذاران دارد و ضروری است به صورت ویژه و در کمترین زمان ممکن مسائل و مشکلات مربوط به طرح های سرمایه گذاری توسط این دفاتر پیگیری و مرتفع شود.

حیدری با اشاره به اجرای طرح های سرمایه گذاری در بندر تیاب شهرستان میناب، تصریح کرد: طرح های تولیدی و صنعتی متعددی در شهرک صنعتی بندر تیاب آماده بهره برداری است که تکمیل با زیرساخت ها نظیر برق این واحد‌های تولیدی جدید وارد مدار تولید می شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در همین رابطه گفت: تکمیل شبکه برق رسانی به شهرک صنعتی بندر تیاب مهمترین زیرساخت مورد نیاز است که ضروری است و موانع پیش روی طرح برق رسانی به این شهرک باید مرتفع شود.

وی افزود: با فعال شدن واحد‌های جدید تولیدی در شهرک صنعتی تیاب فرصت های شغلی مناسبی در این مجموعه ها ایجاد می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان اظهار داشت: توسعه صنایع مرتبط با پرورش آبزیان در بندر تیاب توسعه این منطقه را با ایجاد فرصت های جدید شغلی، افزایش تولید و صادرات غیرنفتی سرعت می‌بخشد.

 

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=19608

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.