تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
5

توسعه مدیریت و منابع انسانی با ساختارهای کارآمد زیربنای توسعه هر سازمان است

  • کد خبر : 4501
  • 04 تیر 1398 - 8:48
توسعه مدیریت و منابع انسانی با ساختارهای کارآمد زیربنای توسعه هر سازمان است

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با تاکید بر رفتار عادلانه و توجه به توانمندی ها در واگذاری مسئولیت ها به افراد، گفت: توسعه منابع انسانی با ساختارهای کارآمد زیربنای توسعه در هر سازمان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز، نازنین شیبانی عنوان کرد: لازم است دستگاه های اجرایی که دولت الکترونیک با امکانات و دقت نظر بیشتری در آنها به اجرا رسیده است از نظر روان سازی فعالیت ها، کاهش مراجعات و حجم کار مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرند.
وی افزود: مدیریت و توسعه منابع انسانی و تطبیق روابط سازمانی با ساختارهای کارآمد زیربنای توسعه و ستون فقرات سازمان است و در کنار ارزیابی های کمی باید سنجش کیفی نیز برای تقویت چند بعدی این موضوع صورت پذیرد.
وی تصریح کرد: در ارزیابی مدیران نیز با دو شاخص درون سازمانی و برون سازمانی، حذف اعمال سلیقه ها و توجه به عملکرد واقعی اثرگذاری موثری را به همراه دارد و جزیره ای عمل کردن را حذف و همگرایی نیز افزایش پیدا می کند.
شیبانی اظهار داشت: در توسعه مدیریت توجه به فناوری اطلاعات و نگاه فنی نسبت به این موضوع جزئی جدایی ناپذیر است که برای بروزرسانی آموزش کارمندان و جذب اعتبار نسبت به تهیه تجهیزات لازم در این زمینه اقدام شود.
وی خاطرنشان کرد: نکته قابل توجه دیگر در واگذاری مسئولیت و کار در سطوح مختلف به کارمندان است که حساسیت نسبت به توانمندی، نیازهای سازمان و رفتار عادلانه در این زمینه امری ضروری و نیازمند دقت نظر است و باید در این موضوع با حساسیت بیشتری عمل کرد.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: اجرای طرح مشارکتی کارشناسان فناوری اطلاعات در استانداری و فرمانداری ها برای تقسیم بندی در ارائه خدمت و انجام فعالیت های تخصصی در سطح استان مورد پذیرش است و اجرای آن تمرکز و اثربخشی بیشتری را به همراه دارد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=4501

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.