تاریخ : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 22 September , 2024
0

جوابیه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به مطلب منتشرشده با عنوان «هرمزگان رتبه اول حضور مدیران غیر بومی» در پایگاه خبری اشکان نیوز

  • کد خبر : 59000
  • 01 مهر 1403 - 12:03
جوابیه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به مطلب منتشرشده با عنوان «هرمزگان رتبه اول حضور مدیران غیر بومی» در پایگاه خبری اشکان نیوز

به گزارش هرمزگان امروز ، پیرو مطلب منتشرشده در پایگاه خبری «اشکان نیوز» با عنوان «هرمزگان رتبه اول حضور مدیران غیر بومی/بازی نمایندگان با برگ بومی و غیر بومی» و غیربومی دانستن رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، این دانشگاه ضمن رد کردن این موضوع جوابیه‌ای منتشر کرد.

این جوابیه به شرح زیر است:

در لیستی که از مدیران غیربومی هرمزگان در پایگاه خبری اشکان نیوز منتشر شده است، نام دکتر غلامعلی جاودان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز به چشم می‌خورد. این درحالی است که دکتر جاودان متولد شهرستان رودان است. پدربزرگ و پدر ایشان از خانواده‌های فرهنگی استان هرمزگان و قبل از انقلاب ساکن روستای پاکوه از توابع رودان بوده‌اند. به‌علت همجواری شهرستان رودان با شهرستان منوجان، محل صدور شناسنامه دکتر جاودان قبل از انقلاب در ثبت احوال منوجان، جنوبی‌ترین شهر استان کرمان ثبت شده است.
دکتر جاودان در همه مقاطع مدرسه از ابتدایی تا متوسطه در شهر رودان تحصیل کرده و از سپاه رودان نیز به جبهه‌های دفاع مقدس اعزام شد. وی دوره پزشکی عمومی خود را نیز در دانشکده پزشکی بندرعباس گذرانده است.

او بعد از اتمام دوره پزشکی عمومی و تخصص بجز در مقاطع کوتاهی که در وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی ایران مسئولیت داشت، مابقی در استان هرمزگان در حوزه‌های مختلف بهداشت، غذا و دارو، آموزش پزشکی و حوزه‌های ستادی دانشگاه مسئولیت داشته و به هم‌استانی‌ها عزیز خدمت نموده و در حال حاضر نیز با افتخار در حال ارائه خدمت است.

تاسیس دانشکده‌های علوم‌ پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شرق و غرب استان به مرکزیت میناب و بندرلنگه در سال ۱۴۰۲ و ارتقای آن‌ها در بهار ۱۴۰۳، احداث، تجهیز و راه‌اندازی بیمارستان کودکان و بخش‌های تکمیلی بیمارستان بستک، تکمیل، تجهیز و بهره‌برداری از دانشکده پیراپزشکی و مجتمع آموزش عالی سلامت بستک، پیشرفت پروژه‌های بیمارستان‌های ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس از۵۰درصد به ۹۰درصد،۲۶۰تختخوابی میناب از ۳۰درصد به ۸۰درصد، ۲۶۴تختخوابی نفت ستاره از ۳۰درصد به ۸۰درصد، دانشکده دندانپزشکی از صفر به ۴۵درصد، راه‌اندازی ام آر آی بیمارستان قشم و پارسیان و پیگیری دو مرکز جدید در شهرستان‌های رودان و حاجی‌آباد و بالغ بر ۲۰۰پروژه بهداشتی راه‌اندازی‌شده یا در دست تکمیل و راه‌اندازی، ساماندهی شبکه توزیع دارو در استان، راه‌اندازی سه مرکز درمان ناباروری در میناب، بندرعباس و بندرلنگه، ایجاد رضایتمندی نسبی در کارکنان حوزه‌های مختلف وگسترده دانشگاه و ارائه سالانه بیش از ۵۰میلیون خدمات بهداشتی درمانی در سطح استان، بخشی از خدمات و افتخارات حضورکوتاه‌مدت و دوساله این مدیر بومی در راس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در کنار کارکنان توانمند و پرانگیزه دانشگاه علوم پزشکی بوده است.

مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان

خبرنگار : مهدیه حاج ملک

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=59000

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.