تاریخ : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 5 October , 2024
0

رهبر معظم انقلاب: هر کشور می‌خواهد اسیر دشمن نشود، از ابتدا باید بیدار باشد

  • کد خبر : 59548
  • 13 مهر 1403 - 21:53
رهبر معظم انقلاب: هر کشور می‌خواهد اسیر دشمن نشود، از ابتدا باید بیدار باشد

به گزارش هرمزگان امروز،رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های امروز نماز جمعه فرمودند: اقدام نیروهای مسلح ما کم‌ترین مجازات برای رژیم غاصب صهیونی در برابر جنایت‌های حیرت‌آور آن رژیم خون‌آشام، گرگ‌صفت و سگ هار آمریکا در منطقه بود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های امروز نماز جمعه فرمودند: اقدام نیروهای مسلح ما کم‌ترین مجازات برای رژیم غاصب صهیونی در برابر جنایت‌های حیرت‌آور آن رژیم خون‌آشام، گرگ‌صفت و سگ هار آمریکا در منطقه بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در خطبه‌های امروز نماز جمعه که با حضور آحاد مردم در مصلی تهران برگزار شد، بیان کردند: دشمن ملت ایران همان دشمن ملت عراق است، همان دشمن ملت لبنان است، همان دشمن ملت مصر است، دشمن همه ما یکی است.

ایشان افزودند: هر ملتی حق دارد از خاک خود در برابر متجاوز دفاع کند. سیاست آنها تفرقه بینداز و حکومت کن است. این سیاست را با انواع ترفندها در کشورهای اسلامی اجرا کردند.

رهبدی خاطرنشان کردند: وقتی خاطرشان از یک کشور آسوده شد به سراغ کشور دیگری می‌روند. هر کشور میخواهد اسیر دشمن نشود از ابتدا باید بیدار باشد

رهبر معظم انقلاب تصریح کردند: کار دو سه روز پیش نیروهای مسلح ما کاری کاملا مشروع بود. دفاع فلسطینیان مشروع است و کمک به آنها نیز مشروع است.

ایشان اضافه کردند: جمهوری اسلامی ایران هر وظیفه‌ای در این زمینه داشته داشته باشد با قدرت و صلابت انجام خواهد داد. ما در انجام وظیفه نه تعلل می‌کنیم نه شتاب‌زده می‌شویم. آنچه که لازم باشد را انجام می‌دهیم. همانطور که انجام گرفت و در آینده هم لازم شود انجام می‌گیرد.

رهبر انقلاب عنوان کردند: سیّدحسن نصراللّه جسمش از میان ما رفته ولی شخصیّت حقیقی او، روح او، راه او و صدای رسای او همچنان در میان ما هست و خواهد بود.

ایشان ادامه دادند: دشمن پلید و زبون چون نمی‌تواند به تشکیلات مستحکم حزب‌اللّه یا حماس یا جهاد اسلامی و دیگر سازمانهای مجاهد فی‌سبیل‌اللّه صدمه‌ی جدّی بزند، ترور و تخریب و بمباران و کشتار غیر نظامیان و داغدار کردن غیر مسلّحین را نشانه‌ی پیروزی خود قلمداد میکند.

رهبر انقلاب فرمودند: عزاداری ما برای سیدحسن نصر الله از جنس عزای سیدالشهدا درس دهنده است. حزب‌الله شجره طیبه است

🔹ایشان بیان کردند: عزیزان! دلهای داغدار با یاد خدا و طلب نصرت از او آرامش می‌یابد؛ ویرانی‌ها ترمیم میشود، و صبر و استقامت شما عزّت و کرامت به بار می‌آورد

حضرت آیت الله خامنه‌ای با بیان اینکه رژیم صهیونیستی هرگز بر حماس و حزب‌الله پیروز نخواهد شد.، تاکید کردند: هر ضربه به رژیم از سوی هر کس و هر مجموعه، خدمت به کلّ منطقه و بلکه به کلّ انسانیّت است. این رژیم خبیث، بی‌ریشه و مصنوعی و ناپایدار است. امروز بتدریج خود باند جنایتکار صهیونیست هم به این نتیجه رسیده‌اند که بر حماس و حزب‌اللّه هرگز پیروز نخواهند شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=59548

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.