تاریخ : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 29 September , 2024
7

رویا زمانی، مقام اول کشوری رشته پرسمان جشنواره قرآن عترت را کسب کرد

  • کد خبر : 55939
  • 06 تیر 1403 - 13:03
رویا زمانی، مقام اول کشوری رشته پرسمان جشنواره قرآن عترت را کسب کرد

به گزارش هرمزگان امروز ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از این بانوی فرهیخته تقدیر کرد

رویا زمانی، کارمند دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، با درخشش در جشنواره قرآن عترت، موفق به کسب مقام اول کشوری در رشته پرسمان شد.

این موفقیت ارزشمند، مایه افتخار جامعه علمی و فرهنگی استان هرمزگان است.

در مراسمی که به همین مناسبت در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، دکتر غلامعلی جاودان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن تقدیر از  ایشان این موفقیت را مایه افتخار دانشگاه و جامعه پزشکی استان دانست.

دکتر جاودان در این مراسم اظهار داشت:  بانو زمانی با تلاش و پشتکار خود توانست در این رقابت‌ها که با حضور برترین نخبگان قرآنی کشور برگزار شد، به مقام اول دست یابد. این موفقیت نشان‌دهنده تعهد و پایبندی ایشان به آموزه‌های قرآن کریم و تلاش برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در ادامه سخنان خود افزود: ما باید از چنین کارمندانی که با علم و اخلاق خود در عرصه‌های مختلف افتخارآفرینی می‌کنند، حمایت کنیم و زمینه را برای رشد و شکوفایی استعدادهای آنان فراهم نماییم.

رویا زمانی در این مراسم ضمن تشکر از مسئولان دانشگاه و اساتید خود، گفت: امیدوارم بتوانم در آینده نیز در مسیر قرآن و عترت گام بردارم و برای دانشگاه و استانم افتخارآفرینی کنم.

این بانوی فرهیخته ضمن ابراز خرسندی از این موفقیت، کسب این مقام را مرهون عنایات الهی، حمایت‌های خانواده و اساتید دانست و گفت: مطالعه و انس با قرآن کریم، همواره چراغ راه من در زندگی بوده است و تلاش می‌کنم تا با کسب علم و دانش، آموزه‌های نورانی این کتاب آسمانی را در زندگی خود و دیگران پیاده کنم.

امید است که این موفقیت ارزشمند، الگویی برای سایر کارکنان و دانشجویان باشد تا با اهتمام به فراگیری معارف قرآن کریم، در مسیر تعالی و سعادت گام بردارند.

جشنواره قرآن عترت همه ساله با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و شناسایی نخبگان قرآنی در بین کارکنان و دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور برگزار می‌شود.

خبرنگار : مهدیه حاج ملک

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=55939

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.