تاریخ : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 22 September , 2024

آخرین اخبار

با توصیه های تغذیه ای در پیشگیری از ابتلا به آلزایمر آشنا شویم رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان به مناسبت فرارسیدن ۱۷ ربیع الاول، سالروز میلاد پیامبر مهربانی و لبخند، حضرت محمد(ص) و زاد روز ولادت امام صادق (ع)، پیام تبریکی صادر کرد. پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به مناسبت هفته دفاع مقدس تشکیل ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان راه اندازی کافه نان ها در سواحل و مراکز پرتردد جزیره کیش اعلام ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کیش برگزاری شب نشینی واژه ها در مرکز فرهنگی هنری گلشهر بندرعباس در دومین روز از جشنواره انبه و یاسمین گل شهرستان میناب نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میناب و دیگر اعضا از غرفه های محصولات باغی، کشاورزی، صنایع تبدیلی و همچنین غرفه تولیدات صندوق های خرد زنان روستائی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان میناب بازدید کردند. 

4

رویداد « عصر قصه » در هرمزگان برگزار شد

  • کد خبر : 35642
  • 17 خرداد 1402 - 19:14
رویداد « عصر قصه » در هرمزگان برگزار شد

با هدف ارتقاء توانمندی های افراد نابینا و گسترش برنامه های هنردرمانی معلولین،رویداد عصر قصه توسط موسسه ی ستاره توانبخش و با همکاری دفتر توانبخشی مبتنی بر جامعه اداره کل بهزیستی هرمزگان،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مرکز مثبت زندگی شماره ۳۶۰۹ در محل سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زیباشهر برگزار شد.

به گزارش هرمزگان امروز به نقل از صبح دریانیوز ، مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این مراسم که قصه خوانان نابینا به قصه خوانی پرداختند با اشاره به تاثیر عمیق قصه گویی در انتقال بهتر مفاهیم ، گفت : قصه یک نوع وسیله برای برآورده کردن نیازهای روانی کودکان ، نوجوانان و حتی بزرگسالان است .

سامیه جهانشاهی با بیان اینکه قصه گویی رسانه ای است که تأثیرات شگفت‌انگیزی در رشد فردی و اجتماعی کودکان دارد، افزود : قصه می تواند ریشه بسیاری از آسیب ها را در کودکان و نوجوانان بخشکاند و تاثیرات عمده تربیتی بر آنها داشته باشد.

جهانشاهی ، عنوان کرد : قصه‌گویی یکی از ابزارهای قدرتمند رسانه‌ای برای ذائقه سازی است.

گفتنی است ، درپایان ۲ تن از معلولان به نمایندگی از جمع کثیری از جامعه توانخواه  از تلاش و پیگیری جهانشاهی در زمینه برقراری مستمری معلولان پشت نوبتی بهزیستی  با اهدای شاخه گل قدردانی کردند.

خبرنگار: جمیله دبیری نیا

پایان خبر /

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=35642

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.