تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
4

سامانه رصد می تواند نقش مهمی در مدیریت بازار ایفا کند

  • کد خبر : 5268
  • 19 تیر 1398 - 8:58
سامانه رصد می تواند نقش مهمی در مدیریت بازار ایفا کند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: سامانه رصد با توجه به قابلیت هایی که در رصد به موقع کالا از مبدا تا مقصد دارد، تاثیر مهمی در مدیریت بازار خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز، دکتر ایرج حیدری در همایش یک روزه آموزشی اجرای طرح استقرار سامانه رصد، زنجیره تامین کالاهای اساسی که با حضور دکتر قبادی معاون بازرگانی وزیر صنعت معدن و تجارت برگزار شد، با اشاره به اهمیت این سامانه، عنوان کرد: سامانه رصد، زنجیره تامین کالاهای اساسی با همکاری اصناف و مجموعه وزارت صنعت معدن و تجارت به خوبی به مرحله اجرا خواهد رسید.
وی در همین رابطه گفت: سامانه رصد با توجه به قابلیت هایی که در رصد به موقع کالا از مبدا تا مقصد دارد، تاثیر مهمی در مدیریت بازار خواهد داشت.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با اشاره به نقش اصناف در مدیریت بازار،تصریح کرد: اصناف نقش بسزایی در مدیریت بازار کشور با توجه به جایگاه مهمی که برخوردارند، دارند.
حیدری اظهار داشت: بخشی از موضوع مهم اشتغال کشور را می توان با استفاده از ظرفیت و پتانسیل اصناف برطرف کرد.
وی با تقدیر از همراهی اصناف در مدیریت بازار، تصریح کرد: همراهی و همکاری مجموعه اصناف هرمزگان با مجموعه مدیران استان در مدیریت بازار قابل تحسین است.
حیدری خاطرنشان کرد: اصناف به عنوان حلقه ارتباطی بین مردم و تولید کنندگان سهم به سزایی در رفع دغدغه مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در عرضه و تامین کالا ها دارند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=5268

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.