تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024
6

سفر یک روزه مدیرکل بنیاد هرمزگان به شهرستان رودان

  • کد خبر : 56845
  • 02 مرداد 1403 - 9:39
سفر یک روزه مدیرکل بنیاد هرمزگان به شهرستان رودان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در هشتمین روز از دهه اول محرم الحرام به منظور دیدار و بررسی مشکلات خانواده‌های شاهد و ایثارگر به شهرستان رودان سفر کرد.

به گزارش صبح دریانیوز، عطا ناوکی یکشنبه ۲۴ تیرماه در سفر یک روزه به شهرستان رودان با جانبازان اکبر عبدلی پور، موسی سالاری، تیمور امیرزاده، جهانگیر ایارزاده، ناصر نجفی، عبدالجلیل جمشیدی، احمد کمالی و منوچهر چمنی در منزل دیدار کرد و در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در حاشیه این دیدارها ضمن عرض تسلیت به مناسبت ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: دلجویی از عزیزان جانباز و خانواده های آنها، حداقل کاری است که مسئولین می توانند انجام دهند.
وی افزود: دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا و جانبازان، یکی از راه‌های زنده نگه‌داشتن دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و ارج نهادن به شاهکارهای عظیم و ماندگار والدین و خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان جانبازان را سمبل ایستادگی، ایثار و شهادت خواند و خاطر نشان کرد: ایثارگران چشم و چراغ جامعه هستند و باید در جهت حل مشکلات آنها از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.
عطا ناوکی تاکید کرد: به عنوان خدمتگزاران نظام اسلامی مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید همواره قدردان تلاش ها و مجاهدت های شهدا، ایثارگران و جانبازان باشیم.
پایان خبر/

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=56845

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.