تاریخ : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
3

فرمانداران و مدیران استانی موظف به تکریم خانواده شهدا و ایثارگران هستند

  • کد خبر : 58846
  • 26 شهریور 1403 - 10:57
فرمانداران و مدیران استانی موظف به تکریم خانواده شهدا و ایثارگران هستند

استاندار هرمزگان با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس بر لزوم تکریم و تجلیل از خانواده معزز شهدا و ایثارگران تأکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی صبح یکشنبه ۲۵ شهریور در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن هفته دفاع مقدس باید برنامه ریزی جدی برای تجلیل و تکریم از خانواده شهدا و ایثارگران مد نظر مسئولان باشد.

وی با تأکید بر لزوم تکریم خانواده معزز شهدا گفت: خانواده شهدا و ایثارگران حقی بزرگ بر گردن ملت و مسئولان دارند بر همین مبنا باید در هفته پیش رو در تمام شهرستانها فرمانداران و مدیران با برنامه ریزی مناسب به دیدار خانواده معزز شهدا بروند.

استاندار هرمزگان گفت: پنجم مهرماه یادواره سردار رشید اسلام شهید علی حاجبی برگزار می‌شود و باید تمام مدیران ذیربط پای کار باشند تا به بهترین شکل ممکن این مراسم برگزار شود.

وی تصریح کرد: دیگر مسئله مهم در زمینه خانواده شاهد و ایثارگر تعیین تکلیف مسکن آنها است و باید در این زمینه با پیگیری بنیاد شهید و همراهی مسکن و شهرسازی شرایط برای خانه دار شدن این قشر فراهم شود.

دوستی گفت: به مناسبت بازگشایی مدارس هم باید زنگ ایثار و شهادت در تمام مدارس استان هرمزگان به صدا در بیاید و دانش آموزان پیش از آغاز سال تحصیلی با گوشه ای از جانفشانی و از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران آشنا شوند.

گفتنی است در این جلسه مصوبات جلسه قبل نیز مورد بررسی قرار گرفت و برنامه ریزی برای برگزاری هر چه باشکوه تر هفته دفاع مقدس با محوریت خانواده معزز شهدا و ایثارگران انجام شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=58846

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.