تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
7

نخستین شناور مسافری عمان ۷ مرداد وارد بندرشهید باهنر می شود

  • کد خبر : 240
  • 02 مرداد 1395 - 9:50
نخستین شناور مسافری عمان ۷ مرداد وارد بندرشهید باهنر می شود

استاندار هرمزگان گفت : در هرمزگان بر روی تجارت با عمان تمرکز داریم و این کشور می‌تواند به عنوان پلی بین ایران و آفریقا از طریق هرمزگان باشد.

به گزارش هرمزگان تودی استاندار هرمزگان از ورود نخستین شناور مسافری عمان هفتم مرداد به بندر شهید باهنر در بندرعباس خبر داد.به نقل از استانداری هرمزگان، جاسم جادری بیان داشت: تاکنون نمایندگان ده‌ها کشور و چندین سفیر به استان مراجعه داشته‌اند و همچنین در شرف راه‌اندازی خط کشتیرانی بین بندر خصب کشور عمان و بندرعباس هستیم و دفتر اقتصادی استان را در عمان نیز راه اندازی کرده ایم.

وی عنوان کرد: هفتم مردادماه سال جاری نخستین شناور مسافری از کشور عمان وارد بندر شهید باهنر بندرعباس می شود و ویزای فرودگاهی و بندرگاهی در استان برای ورود افراد از دیگر کشورها صادر می شود.

جادری اضافه کرد: در هرمزگان بر روی تجارت با عمان تمرکز داریم و این کشور می‌تواند به عنوان پلی بین ایران و آفریقا از طریق هرمزگان باشد.

وی به اهمیت راه‌اندازی ترمینال صادرات محصولات کشاورزی در بندرعباس با هدف تسریع و ساماندهی امر تجارت این گونه محصولات اشاره کرد و بیان داشت: تسهیلاتی ویژه برای حمایت و احیای واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=240

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.