تاریخ : پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024
5

نمایشگاه صنایع دستی هرمزگان برپا شد

  • کد خبر : 57474
  • 17 مرداد 1403 - 12:32
نمایشگاه صنایع دستی هرمزگان برپا شد

در حاشیه چهارمین دوره مدرسه تابستانی طراحی خدمات برای کسب و کار در کتابخانه های عمومی کشور، نمایشگاه صنایع دستی هرمزگان برپا شد.

به گزارش صبح دریا نیوز، در حاشیه چهارمین دوره مدرسه تابستانی طراحی خدمات برای کسب و کار در کتابخانه های عمومی کشور در استان اردبیل، نمایشگاه صنایع دستی توسط کتابداران هرمزگانی برپا شد.
این برنامه کارگاهی و آموزشی با شرکت حدود ۱۰۰ نفر از کتابداران منتخب از سراسر کشور که مراحل مختلف آزمون، ارائه طرح، ایده و مصاحبه را طی کرده‌اند، ۱۳ تا ۱۸ مرداد ماه در حال برگزاری می باشد.  این دوره، با همکاری دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود.
فاطمه اسمعیلی هرمزی، مسئول کتابخانه شهید سردار قاسم سلیمانی و حمیده خشنود ، مسئول کتابخانه عمومی امام شافعی توریان از کتابداران هرمزگان نیز در این برنامه حضور داشتند که با هدف آشنایی مدعوین با صنایع دستی هرمزگان اقدام به برپایی نمایشگاه صنایع دستی نمودند که مورد استقبال همگان واقع شد.
بخشی از صنایع دستی از قبیل :«جلبیل» ،«برقه»،«کیف سنتی»،«وسایل بافتنی»،«شال»،«لباس وشلوار بندری»، «وسایل صدفی مثل گردنبند، دستبند وگوشواره»،«زیردیگی» و .. در معرض عموم قرار گرفت.
گفتنی است: استان هرمزگان از جمله استانهایی است که از نظر تنوع دارای بیشترین صنایع دستی می باشد که آموزش بخشی از آنها در جهت حمایت از کسب و کارهای کوچک در کتابخانه های عمومی هرمزگان برگزار می شود.
پایان خبر/

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=57474

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.