تاریخ : دوشنبه, ۷ آبان , ۱۴۰۳ Monday, 28 October , 2024
0

پارکینگ‌های اداری و دانشجویی پردیس علوم پزشکی هرمزگان ساماندهی شد

  • کد خبر : 60378
  • 07 آبان 1403 - 12:03
پارکینگ‌های اداری و دانشجویی پردیس علوم پزشکی هرمزگان ساماندهی شد

به گزارش هرمزگان امروز ، مهندس امیرطاهری: نحوه استفاده از پارکینگ‌های مجتمع آموزشی اداری پردیس علوم پزشکی هرمزگان ساماندهی شده است.

مدیرپردیس علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به نحوه استفاده دانشجویان، اساتید وکارکنان پردیس از پارکینگ‌های این واحددانشگاهی گفت: با توجه به کمبودظرفیت وتردد زیاد خودروهای دانشگاهیان درپردیس، ترددخودروهای اساتید، کارکنان و بویژه دانشجویان، از ۵ آبان ۱۴۰۳ ساماندهی شده است.

مهندس کیومرث امیرطاهری افزود: درهمین راستا ورود اتومبیل‌های اساتید وکارکنان در پارکینگ‌های اداری، دانشکده‌ها و معاونت‌ها مشخص شده است و خودروهای دانشجویان نیز درفضای روبروی سالن ورزشی در نظرگرفته شده است.

امیرطاهری با اشاره به اینکه تردد و پارک خودروها از دغدغه‌های دانشگاهیان بوده است، افزود: به منظورسهولت ترددخودروها وپیشگیری ازسوانح رانندگی به خصوص درساعت‌های پیک از پارک خودرو در بلوارهای اصلی پردیس جلوگیری می‌شود و دانشگاهیان از پارک خودرو در بلوارهای اصلی جدا خودداری نمایند.

وی یادآورشد: تردد خودورها از ۵ آبان ماه درپردیس دانشگاه محدود شده است، دانشجویان تردد و پارک خودوروهای خودرا طبق مکان‌های مشخص شده انجام دهند.

وی تصریح کرد: درصورت تخصیص به موقع اعتبارات با ساخت پارکینگ اختصاصی به دانشکده‌های مستقرمشکل پارکینگ در پردیس مرتفع می شود و مشکل ترافیک و پارکینگ حل می‌شود.

خبرنگار : مهدیه حاج ملک

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=60378

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.