تاریخ : پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024
3

کتاب طوعه رونمایی شد

  • کد خبر : 56793
  • 31 تیر 1403 - 13:32
کتاب طوعه رونمایی شد

به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم ، آئین رونمایی از کتاب طوعه نوشته «بهزاد پودات» برگزار شد.

به گزارش صبح دریا نیوز، کتاب طوعه با حضور «حجت الاسلام بهزاد پودات»، نویسنده اثر ، «فرشاد محمدی»، مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان و «غلام احمدی پناه»، رئیس هیئت رزمندگان اسلام  و همراهی عزاداران حسینی در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان بندرعباس برگزار شد.
در ابتدای برنامه «حجت الاسلام بهزاد پودات» ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و یارانشان از نقش زنان در حادثه عاشورا یاد کرد و گفت: در تمام ادوار تاریخ چه از نظر سیاسی، اجتماعی ،فرهنگی و جهاد، شاهد حضور زنان در جریان ها و حادثه های مهم بوده ایم به طوری که در صحنه عاشورا به جز هفتاد و دو تن ، نیمی از یاران امام حسین(ع)، زنان بودند.
وی در ادامه اذعان داشت: از عصر عاشورا رسالت حضرت زینب(س) آغاز شدو با تمام مصیبتهایی که دیدند حتی یک اشتباه سیاسی مرتکب نشدند و صبر حضرت زینب(س) به اندازه ای زیاد بود که حتی ملائکه هم از صبر ایشان متعجب شدند.
نویسنده کتاب طوعه تصریح کرد: «کتاب طوعه »، سیری کوتاه و داستانی از زندگی زنی قهرمان به نام «طوعه» می باشد که کار بزرگ و شجاعانه ای انجام داد و در زمانی که ترس و وحشت بر کوفه مستولی شده بود، حضرت مسلم را در خانه اش پناه داد و این کتاب به صورت داستان وار این حادثه را به سادگی و روانی بیان نموده است.
گفتنی است: «حجت الاسلام بهزاد پودات»، پیش از این نیز کتابی با عنوان زنان مبارز با محوریت زنان مبارز صدر اسلام به رشته تحریر در آورده است.
پایان خبر/

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=56793

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.