تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
3

اجرای طرح ارزیابی عملکرد شهرداری های استان هرمزگان

  • کد خبر : 5102
  • 17 تیر 1398 - 8:52
اجرای طرح ارزیابی عملکرد شهرداری های استان هرمزگان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان از اجرای طرح نظام ارزیابی عملکرد شهرداری های استان خبر داد و گفت: طرح ارزیابی عملکرد شهرداری ها برای اولین بار در سطح استان توسط دفتر امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز، رضا مدرس در جلسه کمیته سلامت اداری و مقابله با فساد در خصوص بررسی گزارش دریافتی از وضعیت شهرداری های استان، افزود: ارزیابی شهرداری ها در حوزه های شهرسازی، خدمات شهری، امور قراردادها، امور اداری و امور مالی در حال انجام است.
وی افزود: نتایج اجرای این طرح در تشکیل بانک اطلاعات عملکرد شهرداری ها در سطح استان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
مدرس همچنین اضافه کرد: ایجاد انگیزه خدمات رسانی و ایجاد حسن رقابت سالم در سطح شهرداری ها و شناسایی نقاط قوت و ضعف آنها و در پی آن آسیب شناسی و برنامه ریزی در جهت رفع مشکلات و اصلاح رویه ها از دیگر نتایج این طرح خواهد بود.
وی با اشاره به اهداف کمیته سلامت اداری استان، افزود: کنترل و کاهش فساد و سالم سازی مجموعه، تقویت شناخت و جلب اعتماد و حمایت عمومی از برنامه های ضد فساد از اهداف این کمیته است.
مدرس افزود: همچنین ترویج و نهادینه کردن تفکر و عمل پیشگیری از فساد و مقابله با آن توسط مسئولان و کارکنان در حیطه مسئولیت سالم سازی دستگاه از دیگر اهداف کمیته سلامت اداری استان هرمزگان است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=5102

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.