تاریخ : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 5 October , 2024
5

اخذ ۵۰ هزار رأی در ساعت اولیه برگزاری انتخابات در هرمزگان

  • کد خبر : 56290
  • 15 تیر 1403 - 23:35
اخذ ۵۰ هزار رأی در ساعت اولیه برگزاری انتخابات در هرمزگان

استاندار هرمزگان گفت: در یک ساعت اول ۵۰ هزار رأی به صندوق ها ریخته شده است که ۵۸ درصد آقایان و ۴۲ درصد خانم ها بوده‌اند.

به گزارش صبح دریانیوز، مهدی دوستی با حضور در شعبه مرکزی اخذ رأی در بندرعباس پس از انداختن رأی خود به صندوق، گفت: قطعاً دو راهبرد مد نظر است که اول حضور و مشارکت حداکثری و دوم انتخاب بهترین گزینه برای هدایت کشور است که هر دوی اینها به دست مردم رقم می‌خورد.
وی افزود: آنچه که در عرصه بین‌الملل به یک سیاستمدار وزن می‌دهد پشتوانه مردمی است که نماد آن در نظام مقدس جمهوری اسلامی همان انتخابات است و سیاستمدارانی که با بیشترین پشتوانه مردمی انتخاب شوند قطعاً قدرت بیشتری را برای گرفتن حق ملت ایران در عرصه بین المللی خواهند داشت.
استاندار هرمزگان ابراز کرد: ملت ایران همانطور که قبلاً با بصیرت و اشراف بهترین گزینه خود را انتخاب کردند و گزینه مطلوب را با رأی بالا برای کرسی ریاست جمهوری برگزیدند امروز نیز همین اتفاق خواهد افتاد و دست به دست هم برای آباد کردن ایران عزیز گام خواهند برداشت‌.
وی افزود: در یک ساعت اول ۵۰ هزار رأی در استان هرمزگان به صندوق‌ها ریخته شده است که ۵۸ درصد آقایان و ۴۲ درصد خانم‌ها بوده‌اند.
‌دوستی اضافه کرد: در ۳۰ دقیقه اول هر دقیقه یکهزار رأی به صندوق‌های استان هرمزگان ریخته شده است.
نماینده عالی دولت در پایان از تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه در راستای افزایش مشارکت عمومی و پوشش لحظه به لحظه  انتخابات قدردانی کرد.
پایان خبر/

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=56290

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.