تاریخ : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024
3

اردوهای آموزشی فرهنگی دانشجویان تمرینی برای مسئولیت‌پذیری اجتماعی است

  • کد خبر : 56835
  • 02 مرداد 1403 - 1:03
اردوهای آموزشی فرهنگی دانشجویان تمرینی برای مسئولیت‌پذیری اجتماعی است

به گزارش هرمزگان امروز ، دکتر میرزاده: اردوهای فرهنگی دانشجویان علاوه بر اینکه موجب افزایش نشاط، اوقات فراغت، تمرینی برای مسئولیت‌پذیری اجتماعی است و برای تاابستان ۱۴۰۳ اردوهای فرهنگی متنوعی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از آغازبرگزاری اردوهای تابستانی دانشجویان علوم پزشکی خبر داد و گفت: برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی متنوعی از طرف معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت در تابستان ۱۴۰۳ طرح‌ریزی شده است.

دکتریحیی میرزاده با اشاره به اینکه اردوهای فرهنگی، آموزشی اثرگذاری خوبی در دانش افزایی، آگاهی و … دارد، گفت:اردوهای آموزشی فرهنگی همراه با ستاره‌ها، مثبت‌آرمان، دوره شهید محمدحسین قاسمی در شهرمقدس مشهد است.

میرزاده افزود: مشارکت دانشجویان دربرنامه‌های فرهنگی و آموزشی درسال گذشته خوب بوده است و دانشجویان در برنامه مثبت آرمان توانستند رتبه‌های برتررا نیز کسب نمایند.

وی تصریح کرد: اولین دوره طرح شهید محمدحسین قاسمی اردوی آموزشی فرهنگی مراقبت سلامت مدارس در حال برگزاری است و از هرمزگان نیز ۶۰ نفرحضور دارند و اردوی همراه با ستاره‌ها و مثبت آرمان در مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

وی تشریح کرد: از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این مراسم می‌توان به ارائه کارگاهی دکتر شاهین فرهنگ با عنوان «تاب آوری و موفقیت»، دکتر حمید حبشی با موضوع «اهمیت ازدواج» و دکتر علیرضا داودی با موضوع «سواد رسانه» اشاره کرد. زیارت حرم مطهر رضوی، قرائت زیارت عاشورا و برگزاری مسابقات فرهنگی نیز برنامه‌های جانبی این اردو را تشکیل می دهد.

خبرنگار : مهدیه حاج ملک

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=56835

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.