تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024
3

اطعام مددجویان و نیازمندان پارسیانی همزمان با عید سعید غدیر خم

  • کد خبر : 56099
  • 10 تیر 1403 - 14:14
اطعام مددجویان و نیازمندان پارسیانی همزمان با عید سعید غدیر خم

رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان گفت: به مناسبت عید سعید غدیر خم ، بیش از ۱۲ هزار پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان شهرستان پارسیان توزیع شد.

به گزارش صبح دریانیوز، محمود مصلح ، رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان با اعلام این خبر گفت: کمیته امداد با همکاری و مشارکت خیرین، نیکوکاران، مراکز نیکوکاری، دفتر امام جمعه، هیئت های مذهبی و عموم مردم شهرستان پارسیان در روز عید سعید غدیرخم با برپایی موکب های غدیر و پخت و توزیع غذای گرم بین خانواده های ایتام و نیازمندان در قالب پویش “اطعام علوی” ، این عید بزرگ را جشن گرفتند.
مصلح با بیان اینکه بیش از ۱۲ هزار پرس غذای گرم بین ایتام، مددجویان و نیازمندان توزیع شده است؛ افزود: ارزش نقدی هر پرس غذای گرم توزیع شده ، ۱۵۰ هزار تومان بوده که در مجموع در این اقدام خداپسندانه بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان ضمن قدردانی از مشارکت تمامی خیرین نیکوکار در پویش “اطعام علوی”، گفت: مردم نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۷۶۹*۸۸۷۷* ، کمک‌های خود را در زمینه های مختلف و با نیت مشخص خودشان به دست نیازمندان واقعی شهرستان پارسیان برسانند.
پایان خبر/

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=56099

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.