تاریخ : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳ Saturday, 29 June , 2024
4

امروز دنیا شاهد اتحاد اسلامی و تجلی پیام بزرگ غدیر است

  • کد خبر : 55894
  • 05 تیر 1403 - 10:57
امروز دنیا شاهد اتحاد اسلامی و تجلی پیام بزرگ غدیر است

استاندار هرمزگان عید غدیر را قاعده و معیار حکومت و پیشوایی اسلامی برشمرد و گفت: دنیای امروز شاهد «اتحاد اسلامی» بعنوان تجلی بزرگترین پیام غدیر است که هراس همیشه دشمنان اسلام را درپی داشته است.

  استاندار هرمزگان در پیامی اعیاد و رخدادهای تاریخی ماه پرفیض ذی‌الحجه  را به مردم شریف، انقلابی و همیشه در صحنه هرمزگان تبریک گفت؛متن پیام استاندارهرمزگان چنین است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

الیَومَ یَئِسَ الَّذینَ کَفَروا مِن دینِکُم فَلا تَخشَوهُم وَ اخشَونِ 

ماه پرفیض ذی‌الحجه در تاریخ اسلام با دو مقطع مهم قربان و غدیر نماد قرب و بندگی خالصانه، امتحان و ایثار الی الله و پیمودن راه حقیقت با ولایت و امامت است.

ایام این ماه مبارک بویژه اعیاد سعید قربان و غدیر همچنین رخدادهای تاریخی چون مباهله هرکدام برای ما مسلمانان فرصت هایی گرانبها هستند تا با بندگی الهی و ذبح امیال نفسانی؛ تجدید میثاق دوباره ای با ولایت و امامت داشته باشیم چراکه غدیر چراغ راه و معیار وزین حرکت بشریت در مسیر درست است.

 پیام بزرگ غدیر « اتحاداسلامی» است همان نسخه شفابخشی که بر پایه مکتب اسلام و حکومت  اسلامی سرمنزل سعادت را نشان داده و تجلی و گسترش آن در جهان، دشمنان اسلام و بشریت را به هراس افکنده است.

ملت شریف ایران اسلامی حقیقت قربان و غدیر را به درستی دریافته و درس های بزرگ آن را مرور کرده‌ و همواره سربلند دوران‌ها و بحران‌ها بوده‌اند از تقدیم اسماعیل‌های‌شان درطول هشت سال دفاع مقدس و هم‌اکنون در دفاع از حرم تا پیروی از ولایت فقیه و حمایت از مسلمانان جهان برای رسیدن به «تمدن اسلامی».

 اینجانب ایام پربرکت ماه ذی‌الحجه بویژه عید سعید غدیر را خدمت شما مردم انقلابی هرمزگان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم  و اطمینان دارم که در روز هشتم تیرماه نیز در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری حماسه ای پرشور را  رقم خواهیدزد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=55894

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.