تاریخ : جمعه, ۲ آذر , ۱۴۰۳ Friday, 22 November , 2024
11

امکان پاسخ ۲۴ ساعته به بازنشستگان کشوری فراهم شد

  • کد خبر : 21761
  • 02 شهریور 1399 - 13:34
امکان پاسخ ۲۴ ساعته به بازنشستگان کشوری فراهم شد
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اهمیت برقراری ارتباط در دوران بازنشستگی و آسیب‌پذیر بودن ارتباطات افراد در این دوران گفت: ارتباط موثر بازنشستگان با سازمان متبوعشان یکی از ارکان جدی کمک به توانمندسازی بازنشستگان و کمک به سازمان ها در ارائه خدمات است.

به گزارش هرمزگان امروز: اکبر افتخاری در آیین افتتاح دو مرکز جدید خدماتی صندوق بازنشستگی کشوری؛ مرکز جامع ارتباط با ذی‌نفعان (sabasrm) و مرکز نوآوری صبا که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهره‌برداری رسید، با بیان اینکه «نیازمند رفع محدودیت‌های زمانی و مکانی در برقراری ارتباط با بازنشستگان بودیم»، افزود: ایجاد مرکزی برای ارتباط و تماس با ذینفعان از طریق شماره ۲۵۰۰ راهی برای رفع این مشکلات و نیازها بود که با استفاده از درگاه تماس تلفن شهری، وب و تلفن ارتباط ۲۴ ساعته بازنشستگان با صندوق بازنشستگی کشوری را در تمام روزهای هفته، حتی روزهای تعطیل امکان‌پذیر می‌کند.

وی با بیان این که «بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری (SRM) به ابعاد مختلف نیازهایشان پاسخ گویند»، گفت: درگاه ارتباطی که امروز با حضور شریعتمداری افتتاح شد، درگاهی برای تماس تلفنی بازنشستگان در کنار یک درگاه الکترونیک است که می‌تواند پاسخگویی به نیازهای بازنشستگان را ساماندهی کند.

افتخاری با بیان اینکه «مهمترین بحث در این امر، فرایندی کردن پاسخگویی است»، ادامه داد: فرآیندی شدن به این معنی که صرفا با پایان یافتن تماس موضوع رها نمی‌شود و تماس‌ها به دست کارشناس مربوطه می‌رسد و پس از تکمیل فرایند، پاسخ به ذینفعان می‌رسد و قابل کنترل و پیگیری است.

وی با تاکید بر اینکه «در این شیوه، تماس افراد، معطل و بی‌پاسخ نمی‌ماند»، گفت: نیروهای پشتیبانی لایه‌های دو و لایه سه در این مرکز وجود دارند و تماس بازنشستگان را تا پایان پاسخگویی پیگیری می‌کنند.

افتخاری با اشاره به اینکه «امروز این مرکز به‌عنوان مرکزی برای پاسخگویی به نیازهای دیگر بازنشستگان زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یعنی روستاییان و بازنشستگان فولاد نیز هست»، گفت: با این سامانه، همگرایی و همدلی و هم‌افزایی بین دستگاه‌ها شکل خواهد گرفت و می‌توان خدمات بهتری به همه ذینفعان ارائه کرد.

دیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اضافه کرد: پوشش‌دهی به ۱۱۸۱ اپراتور، تعریف ۶۴ گروه کاری و فرایندی، امکان تعریف هفت مهارت برای هر اپراتور، امکان ارتباط با وب‌سرویس‌ها، پیش‌بینی‌های ترافیک تماس، عدم نیاز به حضور فیزیکی، ساده شدن کار ارائه دهندگان خدمات در صندوق بازنشستگی کشوری، کاهش هزینه‌ها و… بخشی از ویژگی‌های این مرکز دائمی تماس با ذینفعان است که آن را به یکی از به‌روزترین و کارآمدترین مراکز ارتباط با ذینفعان در سراسر کشور تبدیل می‌کند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=21761
  • منبع : روابط عمومی اداره کل تعاون .کارو رفاه اجتماعی
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.