تاریخ : پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024
8

بازدید دکتر احمد مرادی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی از بیمارستان قشم

  • کد خبر : 56720
  • 30 تیر 1403 - 10:53
بازدید دکتر احمد مرادی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی از بیمارستان قشم

دکتر احمد مرادی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، با همراهی دکتر منوچهر کمالی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، دکتر یاسر مرادی، مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم و جمعی از خیرین نیک اندیش حوزه سلامت شهرستان، از بیمارستان قشم بازدید کرد.

به گزارش صبح دریا نیوز،در این بازدید، که در تاریخ پنجشنبه ۲۸ تیر ماه ۱۴۰۳ انجام شد، دکتر مرادی از چند بخش درمانی بیمارستان بازدید و با بیماران و کارکنان بیمارستان گفتگو کرد.
دکتر سید محمود احمدی رییس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم در حاشیه این بازدید گفت: یکی از مشکلات مهم بیمارستان با توجه به گرمای هوا، کمبود سیستم سرمایشی مناسب بود که هم برای بیماران و هم کارکنان مشکلاتی را بوجود آورده بود.
دکتر احمدی افزود: پیش از این اقداماتی از قبیل اضافه نمودن کولر گازی در بخش ها صورت گرفته بود که کافی نبود و در این بازدید، مقرر شد تا با کمک و همراهی خیرین، کمپرسورهای جدید برای افزایش توان سرمایشی بیمارستان خریداری و نصب شده و برای مجموعه ی سیستم های سرمایشی سایبان احداث گردد.
رییس بیمارستان قشم افزود: کمبود و فرسودگی پانسیون های کارکنان، یکی دیگر از مشکلاتی بود که در این بازدید به آن اشاره شد که در این خصوص قول مساعد داده شد تا برای بازسازی و نوسازی پانسیون ها اقدامات لازم انجام شود.
وی عنوان داشت: این امر به منظور ایجاد انگیزه در ماندگاری کارکنان در بیمارستان و ارائه خدمات بهتر به مردم قشم صورت خواهد گرفت.
این بازدید در حالی صورت گرفت که بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم تنها بیمارستان دولتی در شهرستان قشم است و به عنوان یکی از مراکز مهم در استان هرمزگان که به بیماران خدمات درمانی ارائه می دهد.
پایان خبر/

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=56720

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.