به گزارش هرمزگان امروز ،احد قویدل فرد مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در ششمین جلسه کارگروه رسیدگی به تخلفات دفاتر پیشخوان ضمن تاکید بر نظارت بر رعایت و اجرای دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در تمامی دفاتر پیشخوان خدمات دولت، از شهروندان درخواست کرد تا در صورت امکان از خدمات غیرحضوری استفاده کنند و قبل از مراجعه به دفاتر از طریق سامانه نوبت دهی آنلاین دفاتر به آدرس اینترنتی nobat.epishkhan.ir، اقدام به اخذ نوبت کنند تا از ازدحام در دفاتر جلوگیری شود و مراجعه کنندگان بتوانند خدمات بهتر و با کیفیت تری دریافت کنند.
قویدل فرد افزود: این اداره کل به همراه کارشناسان اداره تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ابتدای سال ۹۹ تا کنون بیش از ۱۵۰ بازدید از دفاتر پیشخوان خدمات دولت و فناوری اطلاعات روستایی در سطح استان انجام داده اند و هدف از انجام این بازدید ها را نظارت بر عملکرد دفاتر در حوزهای مختلف اعم از رعایت تعرفه های خدمات و مقررات طرح تکریم ارباب رجوع و هم چنین رعایت شیوه نامه های بهداشتی برشمرد.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تصریح کرد: دفاتری که مقررات لازم را رعایت نکرده اند و مرتکب تخلفاتی شده اند، در جلسه های رسیدگی به تخلفات دفاتر طبق آیین نامه اصول حاکم بر دفاتر پیشخوان خدمات دولت در مورد آن ها تصمیم گیری می شود و متناسب با تخلفات صورت گرفته اعمال مقررات خواهند شد و تا رفع کامل تخلفات توسط دفاتر موضوع را پیگیری می کنیم و در صورت لزوم پرونده به کمیته کشوری ارسال خواهد شد.