تاریخ : سه شنبه, ۲۷ شهریور , ۱۴۰۳ Tuesday, 17 September , 2024
2

برپایی میز خدمت شیلات هرمزگان در نماز جمعه بندرعباس

  • کد خبر : 58167
  • 05 شهریور 1403 - 10:41
برپایی میز خدمت شیلات هرمزگان در نماز جمعه بندرعباس

میز خدمت شیلات هرمزگان قبل از خطبه های نماز جمعه شهرستان بندرعباس با حضور مدیرکل شیلات هرمزگان، معاون آبزی پروری شیلات استان، رئیس گروه امور رفاهی صیادان شیلات هرمزگان و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

به گزارش صبح دریا نیوز، هدف از برپایی میزخدمت پاسخگویی به سوالات و درخواست‌های بهره برداران و مراجعه کنندگان به میز خدمت این اداره کل در مصلی بندرعباس به مناسبت هفته دولت بوده است.
مسعود بارانی با بیان اینکه تعدادی ازمراجعه کنندگان با حضور درمیز خدمت اداره کل شیلات هرمزگان در مصلی بندرعباس درخواست خود را مطرح کردند افزود: درخواست بیشتر مراجعه کنندگان مربوط به حوزه سرمایه گذاری،نحوه سرمایه گذاری، دریافت تسهیلات و وام و بهره‌مندی از خدمات شیلات هرمزگان بود.
وی تسهیل در خدمت‌رسانی، تکریم و افزایش آگاهی به مردم و ایجاد نظام اداری کارآمد را یکی از مهم‌ترین نتایج و اهداف استقرار میز خدمت توسط اداره کل شیلات هرمزگان خواند.
در پایان مراسم مسئولین به همراه مردم به خطبه های نمازجمعه گوش فرا دادند و درنماز عبادی سیاسی که به امامت حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده امام جمعه بندرعباس برگزار گردید شرکت نمودند.
پایان خبر/

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=58167

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.