تاریخ : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 27 September , 2024
0

برگزاری مصاحبه معرفی‌شدگان رشته‌های کاردانی علوم پزشکی شرق هرمزگان

  • کد خبر : 59254
  • 06 مهر 1403 - 12:03
برگزاری مصاحبه معرفی‌شدگان رشته‌های کاردانی علوم پزشکی شرق هرمزگان

به گزارش هرمزگان امروز ، سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شرق هرمزگان از برگزاری مصاحبه کتبی برای معرفی‌شدگان بر اساس سوابق تحصیلی در رشته‌های کاردانی مبارزه با بیماری‌ها و کاردانی بهداشت خانواده خبر داد.

دکتر رضا صفری، سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شرق هرمزگان با اعلام این خبر اظهار داشت: مصاحبه معرفی‌شدگان این رشته‌ها به صورت کتبی و بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان در تاریخ ۵ مهر ۱۴۰۳ در محل دانشکده برگزار شد.

وی افزود: این مصاحبه یکی از مراحل مهم در ارزیابی علمی داوطلبان برای ورود به رشته‌های موردنیاز حوزه بهداشت و درمان است.

دکتر صفری با اشاره به اهداف این مصاحبه تصریح کرد: هدف ما شناسایی و جذب دانشجویانی است که علاوه بر داشتن سوابق تحصیلی مناسب، از توانمندی‌های علمی و عملی کافی برخوردار باشند.

به گفته سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شرق هرمزگان؛ در این ارزیابی، توانایی‌های داوطلبان در حوزه‌های مختلف به‌دقت سنجیده شد تا بهترین افراد برای این رشته‌ها گزینش شوند.

دکتر صفری همچنین در خصوص اعلام نتایج نهایی گفت: اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی همزمان با اعلام نتایج کنکور سراسری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت.

دکتر صفری در پایان تأکید کرد: مصاحبه بر اساس سوابق تحصیلی فرصتی برای انتخاب افرادی است که می‌توانند نقش مؤثری در ارتقای سلامت عمومی جامعه ایفا کنند و دانشکده علوم پزشکی شرق هرمزگان نیز متعهد به ارتقای سطح علمی و عملی دانشجویان خود در این مسیر خواهد بود.

خبرنگار : مهدیه حاج ملک

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=59254

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.