تاریخ : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024
7

برگزاری نشست هم‌اندیشی در بیمارستان کودکان بندرعباس

  • کد خبر : 56691
  • 28 تیر 1403 - 13:03
برگزاری نشست هم‌اندیشی در بیمارستان کودکان بندرعباس

به گزارش هرمزگان امروز ، با هدف ارتقای کیفیت خدمات و آمادگی برای گذراندن موفقیت آمیز فرآیند اعتباربخشی کشوری، نشست هم اندیشی درون بیمارستانی در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کودکان بندرعباس برگزار شد.

در این جلسه که با حضور دکتر امیر حسابی، رئیس مرکز، دکتر سید علیرضا حسینی، مدیر مرکز و مسئولین واحدهای مختلف برگزار شد، اقدامات انجام شده در واحدهای مختلف در راستای اعتباربخشی کشوری مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه، پرسنل مرکز چالش ها و موانع موجود در مسیر ارتقای کیفیت خدمات و نیازمندی های خود را برای همکاری بیشتر در این زمینه مطرح نمودند.

دکتر حسابی، رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کودکان بندرعباس، در این جلسه با تاکید بر اهمیت اعتباربخشی کشوری به عنوان معیاری برای سنجش کیفیت خدمات ارائه شده در مراکز درمانی، گفت: ” کسب این گواهینامه نشان دهنده تعهد ما به ارائه خدمات با کیفیت بالا به بیماران و ارتقای سطح سلامت جامعه است.”
وی از همکاری و تلاش های تمامی پرسنل مرکز در راستای آماده سازی برای این فرآیند قدردانی کرد و از آنها خواست تا با ارائه نظرات و پیشنهادات خود، در ارتقای کیفیت خدمات و موفقیت هرچه بیشتر بیمارستان در این زمینه سهیم باشند.

دکتر حسینی، مدیر مرکز نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای اعتباربخشی کشوری، گفت: ” خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی پرسنل، اقدامات قابل توجهی در این زمینه انجام شده است و ما امیدواریم با تداوم این تلاش ها و رفع چالش های موجود، بتوانیم در موعد مقرر گواهینامه اعتباربخشی کشوری را با درجه بالا دریافت نماییم.”

فرایند اعتباربخشی کشوری بیمارستان ها، سیستمی جامع برای ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده در این مراکز است. این فرآیند توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می شود و بر اساس استانداردهای مصوب ملی و شاخص های تعیین شده، بیمارستان ها را در زمینه های مختلف از جمله مدیریت، ارائه خدمات درمانی، آموزش، پژوهش،  مدیریت منابع انسانی،  ایمنی بیمار و رضایت مندی بیماران مورد ارزیابی قرار می دهد. هدف از این فرآیند، ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده در بیمارستان ها،  ترویج فرهنگ ایمنی بیمار،  بهبود مستمر کیفیت مراقبت های بهداشتی و  در نهایت جلب رضایت بیماران و جامعه است.

خبرنگار : مهدیه حاج ملک

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=56691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.