تاریخ : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 5 October , 2024
0

برگزاری یازدهمین جلسه شورای معاونین و مدیران ایزوایکو

  • کد خبر : 59575
  • 14 مهر 1403 - 9:53
برگزاری یازدهمین جلسه شورای معاونین و مدیران ایزوایکو

یازدهمین جلسه شورای معاونین و مدیران مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) در تاریخ ۱۴۰۳/۷/۱۱ با حضور سلمان ضربی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره، معاونین و مدیران ایزوایکو برگزار شد.

به گزارش صبح دریانیوز، مدیر عامل مجتمع ایزوایکو با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان گفت: این عالم مجاهد پس از عمری جهاد و نبرد با دشمنان امت اسلام به بندگان صالح خدا و یاران شهیدش پیوست.
سلمان ضربی با اشاره به حمله شب گذشته نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به رژیم غاصب اسرائیل افزود: بار دیگر مردم جهان توانایی، شجاعت و قدرت ایرانی را شاهد بودند و ما قدردان زحمات این عزیزان هستیم.
وی فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را نیز گرامی داشت
مدیرعامل ایزوایکو روز جهانی دریانوردی را گرامیداشت و این روز را به همه دریانوردان کشور تبریک گفت و در ادامه با اشاره به روز آتش نشانی و ایمنی گفت: تلاش‌های بی‌وقفه و مجاهدت‌های ارزشمند این عزیزان در حفظ امنیت، ایمنی و آرامش جامعه، همواره ستودنی و قابل تقدیر است.
تعهد، شجاعت و مسئولیت‌پذیری این عزیزان در انجام وظایف ، جلوه‌ای از غیرت ملی و ایمان راسخ به ارزش‌های انقلاب اسلامی است که موجب اعتماد و آرامش خاطر هموطنان عزیز می‌گردد
مدیرعامل مجتمع ایزوایکو گفت : هدف ما به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه‌های دریایی و کشتی‌سازی کشور این است که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و توسعه همکاری‌های بین‌المللی، جایگاه خود را در صنعت دریایی جهانی تقویت کنیم.
دکتر سلمان ضربی افزود: این مجتمع نه تنها به دنبال افزایش تولید داخلی و ساخت کشتی‌ها و سازه‌های دریایی با کیفیت بالا است، بلکه به دنبال جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی و انتقال فناوری‌های جدید به کشور نیز هست. برای رسیدن به این هدف، باید همه بخش‌های مجتمع با هماهنگی و برنامه‌ریزی دقیق عمل کنند
مدیرعامل ایزوایکو همچنین به برنامه‌های بلندمدت مجتمع برای توسعه فناوری‌های نوین اشاره کرد و گفت : ما باید با تلاش های فراوان فرمایشات رهبری را مبنی بر افزایش تولید را سر لوحه کار خود قرار دهیم
دکتر سلمان ضربی افزود: گروه‌های شناورسازی مجتمع با به‌کارگیری توانمندی‌های داخلی و خارجی، گام‌های بلندی در تعمیر و بازسازی انواع شناورها برداشته‌اند. هدف ما تقویت زیرساخت‌های تعمیراتی و به‌روزرسانی تجهیزات برای بهبود کیفیت خدمات است و امیدواریم این روند موجب ارتقای توانمندی‌های ملی در حوزه دریا و صنایع وابسته شود.
در  این جلسه، اعضای شورا بر اهمیت هماهنگی بین بخش‌های مختلف مجتمع و ضرورت بهره‌گیری از توانمندی‌های داخلی و خارجی برای تحقق اهداف مجتمع تأکید کردند.
مهندس عزیزی، مدیر گروه شناورهای بزرگ ایزوایکو ضمن ارائه گزارشی از پروژه های جاری این گروه و همچنین پروژه های در نوبت تعمیرات، افزود  روند پیشرفت تمامی پروژه های موجود در درای داک طبق برنامه زمان بندی درحال انجام است و تعمیرات  “دکل حفاری سحر ۱” که برای اولین بار در کشور تعمیرات اساسی میشود نیز رو به اتمام است و به زودی میتواند مأموریت خود را از سرگرفته و حفاری میادین نفت و گاز کشور را آغاز کند.
در ادامه جلسه مهندس علیزاده، مدیر گروه شناورهای متوسط، ایزوایکو، ضمن ارائه گزارشی از روند پیشرفت پروژه های جاری این گروه افزود برنامه تولید گروه شناورهای متوسط برای سال جاری پانزده هزار تن است که نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.
علیزاده همچنین با اشاره به پیشرفت روند ساخت سه شناور نوسازی در این گروه، عنوان داشت در شش ماهه نخست سال موفق شدیم ۹۸درصد از برنامه تعیین شده را محقق کنیم و این در حالی بوده است که در سه ماهه تابستان ضمن شرایط نامساعد هوا و گرمای بی سابقه، با مشکل جدی قطعی برق نیز مواجه بودیم .
مهندس عامری مدیر گروه شناورهای کوچک ایزوایکو و مهندس تعبدی مدیر گروه سازه های دریایی ایزوایکو نیز به ارائه گزارش از روند پیشرفت پروژه های جاری در گروه های کاری خود پرداختند.
از پروژه های جاری در گروه سازه های دریایی میتوان به توسع میدان نفتی فزوزان اشاره کرد که نظر به اهمیت ویژه این پروژه ایزوایکو در تلاش است تا در کوتاه ترین زمان و با بالاترین کیفیت این پروژه ملی را به سرانجام برساند تا یکبار دیگر به اثبات برساند که مهمترین و بهترین پیمانکار حوزه نفت و گاز کشور بوده و در انجام پروژه های ملی  پیشتاز است.
در پایان آقای علیرضا شعبان زاده به عنوان سرپرست واحد کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی کشتی سازی خلیج فارس معرفی و از زحمات آقای امیر طالبی قدردانی به عمل آمد.

پایان خبر/

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=59575

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.