تاریخ : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024
6

بیمارستان شریعتی تنها مرکز تک تخصصی آموزشی پژوهشی درمانی، درحوزه زنان و زایمان و نوزادان

  • کد خبر : 56787
  • 31 تیر 1403 - 13:03
بیمارستان شریعتی تنها مرکز تک تخصصی آموزشی پژوهشی درمانی، درحوزه زنان و زایمان و نوزادان

به گزارش هرمزگان امروز ، معاون درمان دانشگاه و تیم همراه، ضمن بازدید و بررسی مشکلات و چالش های موجود در بخش های بیمارستان دکتر علی شریعتی از نزدیک روند ارائه خدمات درمانی را بررسی و با پرسنل گفتگو کردند.

دکترکمالی گفت: بیمارستان تک تخصصی زنان شریعتی، با بهره گیری از اساتید مجرب و متعهد و بکار گیری سرمایه های انسانی توانمند و تجهیزات و فناوری پیشرفته در جهت ارتقای سلامت مادران و نوزادان فعال است.

کمالی افزود: بخش بلوک زایمان این بیمارستان، مجهز به اتاق های، ال دی آر(بلوک زایمانی تک نفره) بهترین مدل اتاق زایمان، دردنیا است، که این مرکز ازابتدای تاسیس، مجهز به این نوع اتاق زایمان بوده است، دراین مدل یک اتاق ویژه برای زایمان به مادر باردار اختصاص داده میشود و تمامی مراحل زایمان در این اتاق توسط کادر مجرب زنان و مامایی انجام میشود، که باعث کاهش اضطراب و فراهم آوردن آرامش و راحتی مادر میشود.

دکتر کمالی افزود: بخش LDR مرکز آموزشی درمانی دکتر علی شریعتی شامل ۱۶ تخت می باشد که هر اتاق دارای تخت زایمان قابل تنظیم، مانیتورینگ جنین و تجهیزات احیای نوزاد است وهمچنین دارای امکانات رفاهی  شامل یخچال ،سرویس بهداشتی ،حمام وصندلی های تخت خواب شو جهت همراه می باشد.

در این بازدید: دکتر کمالی و تیم همراه، ضمن بررسی مشکلات و چالش های موجود در بخش ها، از نزدیک روند ارائه خدمات درمانی را بررسی و با پرسنل گفتگو کردند.

دکترکمالی، پس از این بازدید، در نشستی صمیمانه که با حضورد دکتر مریم مرادی، ریاست بیمارستان و تیم مدیریتی،بیمارستان شریعتی برگزار شد  مشکلات و چالش‌های موجود در بخش‌های بازدید شده، را مطرح نمود در این نشست راهکارهایی برای رفع آنها و ارتقا خدمات ارائه شد.

خبرنگار : مهدیه حاج ملک

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=56787

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.