تاریخ : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 22 September , 2024
1

تعلیم و تربیت ۴۴۰ هزار دانش‌آموز هرمزگانی با حضور ۲۹ هزار معلم آغاز شد/ زنگ مهر در دبیرستان دخترانه فرزانگان بندرعباس نواخته شد+ فیلم

  • کد خبر : 59021
  • 01 مهر 1403 - 15:12
تعلیم و تربیت ۴۴۰ هزار دانش‌آموز هرمزگانی با حضور ۲۹ هزار معلم آغاز شد/ زنگ مهر در دبیرستان دخترانه فرزانگان بندرعباس نواخته شد+ فیلم

در نخستین روز مهرماه، مراسم نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید با حضور مقامات و مسئولان استانی در دبیرستان دخترانه فرزانگان یک بندرعباس برگزار شد. در این مراسم، حامد صبوری، مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، در کنار استاندار هرمزگان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی،نماینده ولی فقیه در هرمزگان،فرماندهی انتظامی و بسیج استان، امام جمعه اهل سنت  بندرعباس،  رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار بندرعباس،مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان،خیرین مدرسه‌ساز و دیگر مقامات استانی حضور داشتند.

به گزارش صبح دریانیوز، مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به دانش‌آموزان استان هرمزگان، تأکید کرد: تعلیم و تربیت ۴۴۰ هزار دانش‌آموز هرمزگانی به کمک زحمات ۲۹ هزار فرهنگی در استان آغاز شده است. با برنامه‌ریزی‌های دقیقی که از ماه‌های گذشته در وزارت آموزش و پرورش انجام شده و تشکیل اتاق وضعیت و ستاد پروژه مهر، بازگشایی مدارس با آرامش و نشاط همراه بوده است.
حامد صبوری  افزود: این بازگشایی بی‌دغدغه و موفق در سطح کشور، نتیجه تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران ما در وزارتخانه و استان‌هاست، به ویژه زحمات مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان و تیم ایشان.

صبوری همچنین به جذب ۶۴ هزار معلم جدید و اضافه شدن قریب به ۱۳ هزار مربی پرورشی، تربیت بدنی و سلامت به نظام آموزشی کشور اشاره کرد و گفت: این ظرفیت‌سازی جدید، نویدبخش یک سال تحصیلی موفق و تربیت دانش‌آموزانی در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مدیر کل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش بر اجرای سند تحول بنیادین نیز تأکید کرد و آن را گفتمان غالب در نظام آموزشی کشور دانست.

وی خاطرنشان کرد: اجرای این سند مورد مطالبه جدی مقام معظم رهبری و تمامی اجزای نظام است و امیدواریم شاهد ارتقای کیفیت آموزش و تربیت در مدارس کشور باشیم.

در پایان این مراسم، صبوری به موفقیت صبا معصوم‌نیا، رتبه یک کنکور تجربی، که در یکی از مدارس هرمزگان تحصیل کرده، اشاره کرد و این موفقیت را به خانواده، معلمان و هم‌مدرسه‌ای‌های او تبریک گفت.
پایان خبر/
جمیله دبیری نیا
 

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=59021

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.