تاریخ : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 1 July , 2024
3

تعمیرات اساسی واحد ۶۰۰ مربوطه به ذخیره سازی و احیاء گلایکول پالایشگاه گاز سرخون

  • کد خبر : 56050
  • 09 تیر 1403 - 1:07
تعمیرات اساسی واحد ۶۰۰ مربوطه به ذخیره سازی و احیاء گلایکول پالایشگاه گاز سرخون

باهمت و تلاش متخصصان داخلی و بومی تعمیرات اساسی واحد۶۰۰ مربوطه به ذخیره سازی و احیاء گلایکول  پالایشگاه گاز سرخون در عرصه استمرار تولید پایدار و خودکفایی به اتمام رسید.

به گزارش صبح دریانیوز، رئیس تعمیرات شرکت پالایش گاز سرخون و قشم از اتمام تعمیرات اساسی مخازن ذخیره سازی گلایکول TK-601A&Bو مبدل های خنک کننده E-601&2 و E-603&4 توسط کارشناسان و متخصصین واحد تعمیرات خبر داد.
منوچهر جعفری افزود : تعمیرات مبدل های حرارتی در واحد ۶۰۰ مطابق با برنامه سالانه  تعمیرات اساسی ای واحد جهت بازدید و بررسی های مربوطه شد.
جعفری بیان داشت : با توجه به اهمیت این واحد در کیفیت گاز خروجی به جهت اینکه گلایکول وظیفه جذب آب همراه گاز و همچنین جلوگیری از تشکیل  هیدرات را برعهده داشته، از این رو انجام تعمیرات اساسی تجهیزات این واحد دارای اهمیت و حساسیت بالایی بوده و بدنبال آن باتوجه به حساسیت موجود در این تاسیسات بابرنامه ریزی کارشناسنان و متخصصان توانمند و با بکار گیری نیروهای بومی  و تأمل گرمای طاقت فرسای جنوب کشور تعمیرات این واحد با موفقیت کامل به اتمام رسید.
 وی، عنوان کرد: با توجه به اهمیت و ارزش این واحد در راستای خودکفایی هرچه بیشتر، تمامی کارکنان شرکت شامل واحدهای؛ تعمیرات مکانیک و کارگاه مرکزی و ابزار دقیق و برق و بهره برداری و واحد بازرسی فنی و HSE و واحد حمل و نقل عزم خود را جزم نموده‌اند تا با برنامه‌ریزی دقیق ، و رعایت تمامی اصول ایمنی و استانداردهای کاری نسبت به اتمام به موقع تعمیرات اساسی طبق برنامه‌ زمانبندی و متعاقباً در چرخه قرار گرفتن مجدد این واحد در صنعت پاک، گامی مطمئن در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری برداشته و همچون گذشته برگی زرین در کارنامه خود به ثبت برسانند.
پایان خبر/
 

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=56050

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.