به گزارش هرمزگان امروز: جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان به ریاست فرزاد ابراهیمی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار در محل سالن کنفرانس فرمانداری تشکیل گردید.
معاون سیاسی فرماندار در این جلسه اظهار اشت: باید ازکلیه ظرفیت ها و امکانات در ارائه خدمات سجلّی و پوشش ثبت وقایع حیاتی و جلوگیری از دیرثبتی و کم ثبتی استفاده نمود.
وی در ادامه گفت: اهمیت و جایگاه آمار و اطلاعات در برنامه ریزی و تدوین برنامه های توسعه اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی شهرستان بسیار مهم است. معاون سیاسی فرماندار با اشاره به اهمیت ثبت به موقع وقایع حیاتی بیان کرد: ثبت به هنگام وقایع چهارگانه، یعنی ولادت، وفات، ازدواج و طلاق یکی از مهم ترین اقداماتی است که زمینه های اولیه برنامه ریزی در سطح جامعه را فراهم می سازد.
فرزاد ابراهیمی در پایان تعامل بخشی و یا فرابخشی بین دستگاههای مربوط به ثبت وقایع حیاتی را مهم خوانده و تأکید کرد: برای وصول به شاخص مطلوب در این حوزه، تمامی دستگاههای مربوطه باید نهایت تعامل و همکاری لازم را با همدیگر داشته باشند.