در جریان این دیدار مردمی، مسئولان قضایی استان هرمزگان پس از استماع درخواستهای مراجعین در خصوص هر مورد، دستورات لازم را صادر کردند.
رئیس کل دادگستری هرمزگان در حاشیه برگزاری این دیدار مردمی اظهار داشت: ترویج فرهنگ پاسخگویی به مطالبات مردم برخاسته از اعتقاد به جایگاه خدمت و وظیفه مسئولین است.
وی یادآور شد: امکان ارتباط دو سویه و چهره به چهره میان مردم و مسئولین، موجبات اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، شناسایی و رفع فوری برخی از مشکلات و نواقص و همچنین پاسخگویی صریح و شفاف را فراهم میسازد.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه عنوان کرد: به منظور تکریم ارباب رجوع و ایجاد تسهیلات بیشتر برای مردم، سامانه جامع نوبت دهی اینترنتی دادگستری هرمزگان به نشانی: my.adliran.ir آماده خدمت رسانی آنلاین به مراجعین دستگاه قضایی است.
رئیس کل دادگستری هرمزگان افزود: در این سامانه اینترنتی بخشهای مختلفی از جمله نوبت دهی دیدارهای مردمی، تعیین وقت مراجعه به شعب اجرای احکام حقوقی و کیفری و همچنین دادسرای عمومی و انقلاب به تفکیک هر یک از حوزههای قضایی استان هرمزگان پیش بینی شده است.
گفتنی است؛ در نتیجه برنامه ریزیهای انجام شده در دستگاه قضایی استان هرمزگان امکان دیدار با مسئولان عالی قضایی استان فراهم است و اقشار مختلف مردم میتوانند در این دیدارها، درخواستها و نقطه نظرات خود را مطرح کنند.
انتهای پیام /