تاریخ : پنجشنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ Thursday, 4 July , 2024
2

در آستانۀ یکی از اتفاقات مهم نظام و انقلاب هستیم/ با هم پیمان شدن با اصحاب رسانه برای ایران قوی و مقتدر تلاش می کنیم

  • کد خبر : 56129
  • 12 تیر 1403 - 0:19
در آستانۀ یکی از اتفاقات مهم نظام و انقلاب هستیم/ با هم پیمان شدن با اصحاب رسانه برای ایران قوی و مقتدر تلاش می کنیم

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) در نشست هم اندیشی راهکارهای افزایش مشارکت و حضور حداکثری از نگاه رسانه در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری با اصحاب رسانه استان هرمزگان،گفت: در آستانۀ یکی از اتفاقات مهم نظام و انقلاب هستیم و با هم عهد و پیمان شدن با اصحاب رسانه برای ایران قوی و مقتدر تلاش می کنیم.

به گزارش صبح دریانیوز،سردار اباذر سالاری در این نشست با بیان این‌که اهمیت کار رسانه و قلم خبرنگار در عصری که با عنوان اطلاعات و ارتباطات شناخته می‌شود بسیار واضح است، افزود: در آستانۀ دور دوم انتخابات ریاست جمهوری هستیم و فرصتی پیش آمد در جمع کسانی که زبان گویای مردم و حلقۀ ارتباط مردم و مسئولان هستند باشیم ظرفیتی ایجاد شد .
سالاری با بیان اینکه خبرنگاران افسران واقعی جنگ نرم هستند، در حقیقت اصحاب رسانه در وسط میدان مقابله با جنگ نرم دشمنان قرار دارند، ادامه داد: جهت افزایش مشارکت در انتخابات پیش رو خبرنگاران نکات بسیار مؤثر ، خوب، ظریف و ارزشمندی را پیشنهاد دادند.
وی، عنوان کرد: ایجاد امید و آگاهی در مردم، اخلاق مداری، نقد منصفانه، جامع‌نگری، دفاع از حق و حقیقت، توجه به وحدت جامعه، مطالبه‌گری و پرهیز از تنش‌های بی‌مورد از جمله رسالت‌های مهم خبرنگاران مؤمن، متعهد و بسیجی است.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع)، تأکید کرد: ما باید به دنیا نشان دهیم که مردم ما پای نظام و انقلاب هستند و خواهند بود و با مشارکت حداکثری امیدواریم شاهد انتخاب خوب و اصلح برای برون رفت از این مسائل و مشکلات انقلاب و نظام باشیم و میزان نیز رأی ملت ما است.
سالاری، با اشاره به اینکه بعضی از مردم از کاستی ها، کمبودها و مسائل گله مند هستند، خاطرنشان کرد: مردم در صحنه های مهم نشان دادند در راهپیمایی ها، مناسبت ها، در جاهایی که دنیا قرار است ما را ببینند حضور دشمن شکن و پررنگ بوده است .
وی، با بیان اینکه با امید افزایی همگان را دعوت و تشویق به گفتمان ولایت و رهبری با مشارکت حداکثری کنیم، بیان داشت: مردم در انتخابات نیز نشان می دهند با تمام دغدغه مندی که دارند ولی در اصل این موضوع پای نظام و انقلاب هستند لبیک به امام راحل، به رهبر معظم انقلاب به شهدایی که جانشان را برای نظام و انقلاب دادند می گویند و انشااله روز جمعه پای صندوق های رأی با مشارکت حداکثری حضور خواهند شد.
 
*مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان:
کارگران در تمام عرصه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پای نظام وانقلاب بودند
در این نشست مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان، نیز گفت: تاکنون بیش از ۷۰ نشست شهرستانی و ۲۰ نشست استانی و۱۳۰ نشست در مجامع کارگری و کارفرمائی برگزار شده است.
سرهنگ شهبازی، در راستای حضور حداکثری در انتخابات دور دوم ریاست جمهوری، عنوان کرد: امروز با حضور مدیران صنایع و شرکت ها و جامعه کار و تولید استان، انجمن ها وتشکل های صنفی کارگری و شرکای اجتماعی جهاد تبیین با حضور سردار فرمانده سپاه استان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان برگزار شد.
شهبازی، افزود: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) در راستای تدابیر مقام معظم رهبری با موضوع انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۳ با موضوع جهاد تبیین که مقام معظم رهبری فرمودند جهاد تبیین یک فریضه واجب عینی و قطعی است.
وی، خاطرنشان کرد: کارگران زحمتکش در تمام عرصه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پای نظام وانقلاب بودند.
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان، تأکید کرد: در مرحله دوم انتخابات نیز جامعۀ کارگری استان و ایران بار دیگر با حضور پرشورشان اقتدار نظام را جمهوری اسلامی ایران را به رخ دشمنان می کشند.
پایان خبر/
جمیله دبیری نیا
 

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=56129

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.