تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
4

دستاوردهای همایش فرصت های سرمایه گذاری هرمزگان اطلاع رسانی شود

  • کد خبر : 5196
  • 18 تیر 1398 - 8:59
دستاوردهای همایش فرصت های سرمایه گذاری هرمزگان اطلاع رسانی شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به اهمیت عملیاتی شدن تفاهم نامه های همایش فرصت های سرمایه گذاری استان، دستگاه های اجرایی مجموع اقدامات خود را در این خصوص اطلاع رسانی نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز ،دکتر ایرج حیدری در نشست بررسی آخرین اقدامات دستگاه های اجرایی برای عملیاتی نمودن تفاهم نامه های همایش فرصت های سرمایه گذاری استان هرمزگان، با اشاره به اهمیت تحقق کامل تفاهم نامه های منعقد شده در جریان همایش فرصت های سرمایه گذاری، عنوان کرد: تحقق کامل تفاهم نامه های منعقد شده توسط دستگاه های اجرایی با سرمایه گذاران در جریان برگزاری سومین همایش فرصت های سرمایه گذاری، هم مطالبه عمومی و هم مطالبه استاندار محترم استان از مدیران دستگاه های اجرایی می باشد.
وی در همین رابطه گفت: اجرایی شدن تفاهم نامه های همایش فرصت های سرمایه گذاری ظرفیت های جدید اشتغالزایی و افزایش تولید برای استان را در پی خواهد داشت.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، دستگاه های اجرایی گزارش اقدامات خود را در خصوص عملیاتی شدن تفاهم نامه های همایش فرصت های سرمایه گذاری را جهت آگاهی عموم مردم استان، اطلاع رسانی نمایند.
حیدری با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت های رسانه ای برای انعکاس دستاورد های همایش فرصت های سرمایه گذاری استان ، اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرایی دستاورد های همایش فرصت های سرمایه گذاری استان و سایر اقدامات خود را با استفاده از پتانسیل صداوسیما و سایر رسانه ها اطلاع رسانی نمایند و ارتباط خود را با مردم به هرطریق ممکن به ویژه رسانه ها بالا ببرند تا فضای نشاط، کار و امید در جامعه بیش از پیش تقویت گردد.
وی گفت: در شرایطی که دشمنان به دنبال ناکارآمد نشان دادن خدمات نظام هستند اطلاع رسانی در خصوص اقدامات صورت پذیرفته شده توسط مدیران دستگاه های اجرایی که خدمات نظام است، می تواند بخش مهمی از توطئه های دشمنان علیه کشور برای ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم خنثی نمایند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان اظهار داشت : کارها و اقدامات بسیار خوبی توسط دستگاه های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم استان صورت پذیرفته است که مستلزم اطلاع رسانی به موقع است.
با قرزاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در این نشست در خصوص اقدامات این سازمان برای تحقق تفاهم نامه های حوزه کشاورزی و شیلات همایش فرصت های سرمایه گذاری عنوان کرد: در حوزه کشاورزی۱۵۰ تفاهم نامه در جریان برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری با سرمایه گذاران منعقد گردید که ۷۰ تفاهمنامه عملیاتی گردید و در مرحله دریافت تسهیلات هستند و طرح های مهم دیگری در حوزه های آبزیان و ایجاد گلخانه با سرمایه گذاران منعقد گردیده است که در دست پیگیری برای عملیاتی شدن است.
کهوری مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در این نشست در خصوص اقدامات این شرکت برای تحقق تفاهم نامه های حوزه برق ، عنوان کرد: در جریان همایش فرصت های سرمایه گذاری چهار تفاهم نامه برای احداث چهار نیروگاه ۱۰ مگاواتی دیزلی و خورشیدی در مناطق مختلف استان با سرمایه گذاران منعقد گردید که یک طرح آن نیروگاه ۱۰ مگاواتی هرمز تا پایان سال به بهره برداری می رسد.
وی در همین رابطه گفت: نیرو گاه دیزلی ۱۰ مگاواتی سیریک پس از بهره برداری از نیروگاه ۱۰ مگاواتی دیزلی هرمز عملیات اجرای آن آغاز خواهد شد.
مدیر عامل شرکت سهامی برق استان تصریح کرد: دو طرح احداث نیروگاه ۱۰ مگاواتی خورشیدی در مرحله صدور مجوز های مورد نیاز می باشند که پس از دریافت مجوز های مورد نظرعملیات اجرایی این دو طرح حوزه انرژی استان که دستاورد های همایش فرصت های سرمایه گذاری است آغاز می گردد.
نامور مدیر عامل شرکت نفت پالایش بندرعباس در این نشست گفت:در جریان برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری دو تفاهم نامه در حوزه نفت با سرمایه گذاران منعقد شد که در مرحله انتخاب پیمانکار و اخذ دانش فنی می باشد که اجرایی شدن این طرح های مهم تحولات خوبی در حوزه پالایشگاهی ایجاد خواهد نمود.
برومند مدیرکل میراث فرهنگی، صنابع دستی و گردشگری استان در این نشست گفت : پس از برگزاریی همایش فرصت های سرمایه گذاری درخواست ها برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان به شکل گسترده ای رو به افزایش است و تاکنون ۴۵۰ طرح و درخواست ثبت گردیده است که عملیاتی شدن آنها در دست پیگیری است.
شایان ذکر است در این نشست مدیران کل صمت، آب منطقه ای ، اقتصادی و امور دارایی و آب و فاضلاب روستایی نیز به تشریح اقدامات خود برای تحقق تفاهم نامه های منعقد شده در جریان همایش فرصت های سرمایه گذاری پرداختند که مقرر گردید از طریق صداوسیما و سایر رسانه ها اطلاع رسانی گردد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=5196

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.