تاریخ : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 5 October , 2024
7

دعوت مدیرکل شیلات هرمزگان از آحاد مردم برای مشارکت پرشور در انتخابات ریاست جمهوری

  • کد خبر : 55986
  • 07 تیر 1403 - 22:54
دعوت مدیرکل شیلات هرمزگان از آحاد مردم برای مشارکت پرشور در انتخابات ریاست جمهوری

مدیرکل شیلات هرمزگان در پیامی از مردم ایران اسلامی برای حضور در پای صندوق‌های رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان ، در متن پیام مسعود بارانی مدیرکل شیلات هرمزگان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اگر مردم در صحنه حضور داشته باشند، کشور در امنیت خواهد ماند. مهمترین مظهر این حضور، انتخابات است. (مقام معظم رهبری)

انتخابات ریاست جمهوری عرصه بزرگ مردم سالاری دینی و ترسیم کننده سرنوشت چهار سال آینده کشور عزیزمان ایران است که به برکت انقلاب اسلامی و به قیمت خون پاک شهدای گرانسنگ و ارزشمندمان به امانت سپرده شده است.

انتخابات چهاردهم از شرایط ویژه تری برخوردار است و امتداد تاکید مردم عزیزمان بر خدمت صادقانه و متعهدانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

این انتخابات فرصتی برای نشان دادن حضور پرشور و مسئولانه ملت شریف ایران پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است که بدون تردید در صحنه ملی موجب وحدت و همدلی و در صحنه بین‌المللی باعث اقتدار، شادی دوستان و ناامیدی دشمنان می‌شود.

اینک‌ و در پی شهادت خادم پرتلاش جمهور آیت الله رئیسی‌، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را به‌عنوان فرصت ارزنده دیگری برای نمایش عزت، عظمت و سربلندی نظام و ترسیم افق های روشن و پر امید برای آینده این مرز و بوم پرگهر در پیش داریم.

در چنین شرایطی، آحاد ملت شریف ایران با تأسی به فرامین و منویات گهربار رهبر معظم انقلاب و در عمل به وصایای شهدای عزیز، حضور آگاهانه در انتخابات را حق مسلم و تکلیف دینی خود فرض کرده و برای پرشورتر شدن هر چه بیشتر فضای انتخابات و انتخاب رئیس جمهوری اصلح و توانمند از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

اینجانب به نوبه خود از عموم هم میهنان و جامعه بزرگ شیلاتی بویژه همکاران ، صیادان و آبزی پروران استان هرمزگان دعوت می نمایم تا بار دیگر همگام با ملت سربلند ایران اسلامی با حضور در انتخابات، ضمن تقویت اقتدار ملی کشور با درایت و هوشیاری توطئه های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را خنثی نموده و با آرمان های شهدای عزیز تجدید میثاق کنند .

مسعودبارانی

مدیرکل شیلات هرمزگان

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=55986

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.