تاریخ : دوشنبه, ۵ آذر , ۱۴۰۳ Monday, 25 November , 2024
9

دوهزار و ۶۲۳ مورد تماس مردمی با سامانه گزارش مردمی ۱۲۴

  • کد خبر : 21436
  • 25 مرداد 1399 - 11:28
دوهزار و ۶۲۳ مورد تماس مردمی با سامانه گزارش مردمی ۱۲۴
معاون نظارت، بازرسی وحمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان از دریافت دو هزار و 623 مورد شکایات تلفنی مردمی با سامانه 124 در چهار ماهه سالجاری خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز: عبدالرضا پیروی منش گفت: از تعداد تماس های صورت گرفته شده با سامانه دریافت گزارش های مردمی ۱۲۴ ا از سوی شهروندان استان در چهار ماهه ابتدای سالجاری یک هزار و ۸۰۱ مورد منجر به تشکیل پرونده تخلف و ۸۲۲ مورد طبق نظریه کارشناسان مربوطه غیر متخلف تشخیص داده شد.

وی با بیان اینکه بیشترین تعداد گزارشات دریافتی در کالاهای مصرفی را تخم مرغ، لبنیات، حبوبات، انواع گوشت، ماسک تشکیل می دهد افزود : در زمینه گزارشات دریافتی بخش خدمات ،تعمیبرکاران خودرو، تعویض روغن موتور و کارواش ها بیشترین آمار شکایات و گزارشات دریافتی را به خود اختصاص داده اند .

پیروی منش با اشاره به حجم بالای تماس های مردمی، آن را نشانه افزایش اعتماد و مشارکت مردمی در عرصه های نظارتی به سازمان حمایت برشمرد و عنوان کرد: ستاد خبری و واحد رسیدگی به گزارشات مردمی سازمان آماده پاسخگویی و ثبت شکایات شهروندان می باشد.

وی در پایان از هم استانی های گرامی تقاضا نمود هرگونه تخلف صنفی را به سامانه ۱۲۴ گزارش نمایند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=21436

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.