تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024
1

دیدار مدیرکل شیلات هرمزگان و مجری توسعه پرورش ماهی در قفس شیلات ایران با مدیر شعب بانک کشاورزی استان// ارتقای تعامل و همکاری جهت دریافت تسهیلات بانک کشاورزی برای بهره برداران شیلات هرمزگان

  • کد خبر : 60012
  • 25 مهر 1403 - 21:55
دیدار مدیرکل شیلات هرمزگان و مجری توسعه پرورش ماهی در قفس شیلات ایران با مدیر شعب بانک کشاورزی استان// ارتقای تعامل و همکاری جهت دریافت تسهیلات بانک کشاورزی برای بهره برداران شیلات هرمزگان

مدیرکل شیلات هرمزگان به همراه مجری توسعه پرورش ماهی در قفس شیلات ایران، معاون آبزی پروری شیلات استان، معاون برنامه ریزی وتوسعه منابع شیلات استان و جمعی از مسئولین ذی ربط شیلات استان با مدیر شعب و مسئولان بانک کشاورزی استان هرمزگان در راستای ارتقای تعاملات و همکاری ها دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، در این دیدار مدیرکل شیلات هرمزگان ضمن تشکر از همکاری های مجموعه بانک کشاورزی استان در حمایت و اعطای تسهیلات به بهره برداران و فعالیت عرصه شیلات گفت: خوشبختانه شیلات به عنوان محور طلایی توسعه پایدار در استان هرمزگان به خوبی با بانک کشاورزی در مسیر رونق و جهش تولید تعامل دارد.

مسعود بارانی اعطای تسهیلات در حوزه پرورش ماهی درقفس را یکی از نیاز های اساسی رونق و جهش در این حوزه خواند و تصریح کرد: در استان هرمزگان ظرفیتی بالغ بر ۱۱۳ هزار تن پرورش ماهی در قفس های دریایی شناسایی شده است که در صورت تحقق، نقش بسزایی در توسعه اقتصادی و اشتغال زایی استان دارد.

در ادامه مجری توسعه پرورش ماهی در قفس شیلات ایران افزود: پرورش ماهی در قفس یک صنعت نوپا است و با تکنولوژی تولید قفس در دریا و ایجاد۱۲ هزار هکتار سایت پشتیبانی به سمت توسعه تولید در قفس پیش خواهیم رفت.

در ادامه مدیر شعب بانک کشاورزی در هرمزگان با اشاره به فعالیت ها و گام های توسعه ای خوب اخیر شیلات هرمزگان تصریح کرد: با توجه به گام ها و تعاملات ایجاد شده بی شک شاهد نتایج خوبی خواهیم بود.

مهدی جهان نجاتی تصریح کرد: هرمزگان از ظرفیت های خوبی در حوزه شیلات برخوردار است و امید داریم بتوانیم شرایط مناسبی برای بهره برداری حداکثری و تحقق مسیر توسعه ای برای شیلات فراهم سازیم.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=60012

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.