تاریخ : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024
8

ساخت مساجد و مدارس در طرح نهضت ملی مسکن تسریع می شود

  • کد خبر : 56472
  • 20 تیر 1403 - 22:56
ساخت مساجد و مدارس در طرح نهضت ملی مسکن تسریع می شود

استاندار هرمزگان بر استفاده از منابع خیرین و مسئولیت‌های اجتماعی برای سرعت بخشی به احداث مساجد و مدارس در طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی عصر سه شنبه ۱۹ تیرماه در نشست شورای مسکن استان ضمن بررسی روند الحاق زمین به روستاهای استان، گفت: تاکنون به ۳۸۷ روستا زمین الحاق شده است اما هنوز این مشکل در تعدادی از روستاهای استان باقی است و لازم است هر چه سریعتر این موضوع تعیین و تکلیف شود.

وی با تاکید بر لزوم تسریع در تکمیل زیرساخت‌های آب و برق پروژه‌های نهضت ملی مسکن افزود: با توجه به محدودیتی که در منابع داریم برای تکمیل زیرساخت‌ها، نظام اولویت‌ها را تعیین کردیم که ادارات برق و آب باید بر اساس آن عمل کنند.

دوستی ادامه داد: منابع احداث مساجد و مدارس مربوط به محلات در نهضت ملی مسکن باید از محل خیرین و مسئولیت‌های اجتماعی تأمین شود و فرمانداران مکلف هستند که این موضوع را در شهرستان‌ها راهبری کنند.

استاندار هرمزگان گفت: در تمامی شهرستان‌ها و تمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن که افراد ملزم بوده‌اند سهمی را پرداخت کنند اما این کار را نکرده‌اند بایستی سیاست جایگزینی اعمال شود و پروژه‌ها به متقاضیان دیگری تحویل شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=56472

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.