تاریخ : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 22 September , 2024

آخرین اخبار

با توصیه های تغذیه ای در پیشگیری از ابتلا به آلزایمر آشنا شویم رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان به مناسبت فرارسیدن ۱۷ ربیع الاول، سالروز میلاد پیامبر مهربانی و لبخند، حضرت محمد(ص) و زاد روز ولادت امام صادق (ع)، پیام تبریکی صادر کرد. پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به مناسبت هفته دفاع مقدس تشکیل ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان راه اندازی کافه نان ها در سواحل و مراکز پرتردد جزیره کیش اعلام ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کیش برگزاری شب نشینی واژه ها در مرکز فرهنگی هنری گلشهر بندرعباس در دومین روز از جشنواره انبه و یاسمین گل شهرستان میناب نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میناب و دیگر اعضا از غرفه های محصولات باغی، کشاورزی، صنایع تبدیلی و همچنین غرفه تولیدات صندوق های خرد زنان روستائی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان میناب بازدید کردند. 

7

شناسایی و پلمب ۳۰ واحد صنفی متخلف در هرمزگان

  • کد خبر : 35900
  • 22 خرداد 1402 - 16:41
شناسایی و پلمب ۳۰ واحد صنفی متخلف در هرمزگان

رئیس پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان از بازدید محسوس و غیر محسوس بیش از یکهزار واحد صنفی در رسته های مختلف و پلمب ۳۰ واحد صنفی متخلف در سطح استان خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز به نقل از صبح دریانیوز ، سرهنگ مهدی بشارتی در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان در راستای جلوگیری از هرگونه فعالیت غیرمجاز واحدهای صنفی و متخلف، طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی را به مدت ۷۲ ساعت  در استان اجرا کردند.

بشارتی افزود: مأموران در اجرای این طرح ضمن بازدید میدانی محسوس و غیرمحسوس از هزارو ۲۴۵ واحد صنفی، در این رابطه ۳۰ واحد صنفی به علت تخلفات صنفی و عدم رعایت ضوابط انتظامی و عدم توجه به تذکرات قانونی پلیس و وجود ناهنجاری های اجتماعی شناسایی و پلمب کردند.

وی ، عنوان کرد  : در اجرای این طرح ۴۲۱ واحد صنفی تذکر کتبی و شفاهی دریافت و به ۶۸ واحد صنفی دیگر نیز اخطار مبنی بر پلمپ در صورت رؤیت دوباره تخلف داده شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان از عموم شهروندان و مردم ولایی و قدرشناس استان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در صنوف مختلف، در اسرع وقت مراتب را از طریق تلفن مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان خبر /

 

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=35900

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.