تاریخ : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳ Saturday, 29 June , 2024
2

شهر شیشه در ۱۴۰۴ به بهره برداری می رسد+ فیلم

  • کد خبر : 55909
  • 05 تیر 1403 - 16:36
شهر شیشه در ۱۴۰۴ به بهره برداری می رسد+ فیلم

کارشناس فنی شرکت شهرک های صنعتی استان هرمزگان گفت: حدود ۹۳۰ قطعه پیش بینی شده در این شهرک قرار دارد که قطعات از ۳۰۰۰ متر تا ۱۰ هزار متر قطعه بندی شده است و طبق پیش بینی ها و برنامه ریزی ها شهرک شیشه تحت عنوان شهر شیشه، سال آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش صبح دریانیوز، محمدزاده، در تورخبری بمناسبت دهۀ تولید و تجارت به میزبانی سازمان صمت هرمزگان، سرمایه گذاری اولیه این پروژه را بیش از ۵۷ هزار میلیارد ریال اعلام کرد.
وی، یادآور شد:  این شهرک با مساحت ۸۳۰ هکتار سال گذشته و با هدف ایجاد شهرک فرا استانی و ملی جهت ارتقای تولید شیشه در سطح کشور تا سقف ۵ میلیون تن در سال آغاز شد.
کارشناس فنی شرکت شهرک های صنعتی استان هرمزگان افزود: در حال حاضر فاز نخست ۵۰ هکتاری را آغاز کرده ایم و شما جاده دسترسی به طول تقریبی ۱/۷ کیلومتر انجام شده را مشاهده می‌کنید.

محمدزاده در خصوص تولید محصولات این شهرک عنوان کرد: صنایع که در این شهرک مستقر می شوند بلورشیشه، شیشه‌های صنعتی، الیاف شیشه جهت مقاوم سازی در صنایع در این شهرک تولید خواهند کرد.
این کارشناس فنی در رابطه با چالش برق این شهرک مطرح کرد: خط انتقال برق این فاز و طراحی آن انجام شده و در ماه آتی شروع خواهد شد.
وی ادامه داد: در فاز بعدی انتقال آب از خط انتقال خلیج فارس را داریم در حال حاضر خط انتقال آب از نزدیکی شهرک عبور کرده و به زودی به شهر شیشه آب می رسد.          
پایان خبر/
جمیله دبیری نیا

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=55909

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.