تاریخ : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 21 September , 2024
2

صدور مجوزهای صیادی موجب رونق کسب و کار و توسعه بیشتر جزیره هرمز

  • کد خبر : 19665
  • 18 تیر 1399 - 10:39
صدور مجوزهای صیادی موجب رونق کسب و کار و توسعه بیشتر جزیره هرمز
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: صدور مجوزهای صیادی موجب رونق کسب و کار و توسعه بیشتر جزیره هرمز می‌شود.

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر ایرج حیدری در آئین اعطاء مجوزهای صیادی به مردم هرمز با اشاره به توجه ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی به این جزیره، عنوان کرد: مقام معظم رهبری عنایت و توجه ویژه ای به جزیره هرمز دارند و این امر زمینه ساز توسعه همه جانبه این جزیره می‌شود و صدور مجوزهای صیادی برای اهالی هرمز از برکات این نگاه ویژه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد: نگاه مقام معظم رهبری به هرمز هم برای مسئولان و هم مردم تکلیف آور است و باید قدردان این توجه ویژه بود.

حیدری با اشاره به نگاه ویژه استاندار هرمزگان به جزیره هرمز، خاطرنشان کرد: استاندار هرمزگان از ابتدای فعالیت در هرمزگان نگاه ویژه ای برای توسعه و رشد این جزیره مهم داشته اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در همین رابطه گفت: استاندار هرمزگان پیگیری ویژه ای را برای تحقق خواسته دیرینه مردم جزیره هرمز در زمینه صدور مجوز های صیادی برای ایجاد فضای کار و بهبود وضعیت معیشتی مردم جزیره در دستور کار قرار داد که سرانجام به ثمر نشست.

وی افزود: از ظرفیت صدور مجوز های صیادی برای توسعه همه جانبه هرمز و رونق کار و کسب در این جزیره نهایت بهره برده شود.

حیدری تصریح کرد: ساخت قایق های صیادی برای عملیاتی شدن مجوزهای صید از سوی صیادان با جدیت دنبال شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در همین رابطه گفت: مجوزهای صادر شده مختص افرادی است که مجوز ها برای آنها صادر شده و قابل فروش و انتقال نیست.

وی با اشاره به اهمیت خلیج‌فارس گفت: خلیج فارس به واسطه موقعیت ویژه آن شاهراه حیاتی جهان است و از ذخایر ارزشمند دریایی برخوردار می‌باشد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=19665

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.