تاریخ : پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024
5

فولاد  شهر آورد هرمزگان با پیروزی به پایان بُرد

  • کد خبر : 56455
  • 20 تیر 1403 - 3:13
فولاد  شهر آورد هرمزگان با پیروزی به پایان بُرد

تیم فولاد هرمزگان از هفته نهم وپایانی نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های کشور در شهرآورد هرمزگانی‌ها در یک رقابت دیدنی تیم همشهری خود شهرداری بندرعباس را با نتیجه ۴ بر ۳ شکست داد.

به گزارش صبح دریانیوز، تیم فولاد هرمزگان در چارچوب هفته نهم در ورزشگاه ساحلی غدیر بندرعباس به دیدار همشهری خود شهرداری رفت.
در وقت نخست فولاد خیلی زود توسط علی میر شکاری به گل رسید.

برتری فولاد ادامه یافت و روح اله صفا گل دوم را دردروازه شهرداری جای داد تا فولاد برتری خود را به رخ حریف بکشاند. در وقت دوم تیم شهرداری  به خود آمد  و سجاد عبد اله پور و فاروق درا دوبار موفق به گشودن دروازه فولاد شدند اما هنوز یک دقیقه از خوشحالی شاگردان مجتبی ذاکری نگذشته بود که موحد محمد پور فولاد را به سومین گل رساند تا وقت دوم بازی ۳ بر ۲ به نفع فولاد به پایان برسد. در وقت سوم برتری فولاد ادامه داشت و رضاامیری در یک فرصت مناسب زیبا ترین گل این دیدار را به ثمر رساند. عماد عباسی از نقطه پنالتی گل سوم را  برای شهرداری ثمر رساند تا فاصله تیم  شهرداری با همشهری اش کمتر شود اما تلاش تیم شهرداری برای کشاندن بازی به تساوی ثمری نداشت. وبازی بانتیجه ۴ بر ۳ به نفع فولاد به پایان رسید.فولاد هرمزگان بااین پیروزی در جایگاه دوم جدول لیگ برتر فوتبال ساحلی قرار گرفت.
در این رقابت که جمعی از مسوولان ورزشی استان و هواداران ۲ تیم حضور داشتند. بهمن آزادگان، جواد فلاحی، حمید مستاجران و مهدی صادقی بازی امروز را قضاوت کردند و نماینده فدراسیون کیومرث آزادی بود نماینده ویژه عدنان مدنی و علی شریفات ناظر داوری را برعهده داشت.
پایان خبر/

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=56455

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.