تاریخ : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 5 October , 2024
2

متولدین ۱۵ تیرماه ۱۳۸۵ رأی اولی مرحله دوم انتخابات هستند

  • کد خبر : 56237
  • 14 تیر 1403 - 10:57
متولدین ۱۵ تیرماه ۱۳۸۵ رأی اولی مرحله دوم انتخابات هستند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در جلسه ستاد انتخابات استان گفت: متولدین ۱۵تیرماه ۱۳۸۵ به قبل می توانند در مرحله دوم انتخابات شرکت کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، احسان کامرانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان و رییس ستاد انتخابات استان در جلسه ستاد انتخابات استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هواپیمای ایرباس و با قدردانی از مشارکت مردم شریف استان هرمزگان در مرحله اول انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مشارکت و حضور مردم انقلابی هرمزگان در جمعه پیش رو نیز پرشور و حداکثری خواهد بود و با انتخاب اصلح سرنوشت ایران اسلامی را به بهترین شکل رقم خواهندزد.

وی همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان تأمین امنیت انتخابات سیستان و بلوچستان افزود:این شهداء گرانقدر نماد ارزشمندی رأی مردم و امانتداری در انتخابات هستند که در خاطر مردم کشور جاودان خواهند ماند.

کامرانی از مهیا بودن استان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات خبرداد و تأکیدداشت: با هماهنگی و تعامل خوب هیأت‌های نظارت و اجرایی، مرحله اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان در سلامت و امنیت، طبق برنامه برگزار شد و برای مرحله دوم نیز فرمانداران، بخشداران و دهیاران همچنان علاوه‌بر بازدید های میدانی و رفع مشکلات شعب، زمینه مشارکت حداکثری مردم را مهیا می‌کنند.

رییس ستاد انتخابات استان درخصوص اهمیت حفاظت از فیبرهایی نوری، توضیح داد:ممنوعیت حفاری در سراسر استان تا روز شنبه ۱۶ تیرماه ادامه خواهد داشت و ضمن برخورد قانونی، جریمه قطع ۶ ماهه سهمیه سوخت ماشین آلات و یکماه سهمیه سوخت شرکت‌های نقض کننده این دستور، ابلاغ شده است.

معاون استاندار هرمزگان ادامه داد: تمهیدات استقرار امکانات و ماشین‌آلات پشتیبان بویژه برای جزایر انجام و تمامی دستگاه‌های دولتی، فرمانداری‌ها و مدارس برای پشتیبانی وسایل سرمایشی در حالت آماده‌باش کامل هستند.

وی تأمین امکانات پشتیبان زیرساخت‌های ارتباطات و فناوری، برق و آب را نیز طبق روال مرحله اول موردتأکید قرارداد و افزود: دستگاه‌های احراز هویت آماده‌سازی و بروزرسانی شده، تعرفه‌ها به میزان لازم توزیع شده تا روز جمعه ۱۵تیرماه نیز مردم بتوانند مشارکت امن و باشکوهی برای تعیین سرنوشت کشور داشته باشند.

رییس ستاد انتخابات استان هرمزگان یادآوری کرد: همانند مرحله اول مردم با همراه داشتن کارت ملی هوشمند می توانند رأی خود را ثبت کنند و درصورتی که کارت ملی قدیمی دارند همراه داشتن شناسنامه نیز الزامی خواهد بود ضمن اینکه متولدین ۱۵تیرماه ۱۳۸۵ به قبل می توانند در مرحله دوم انتخابات شرکت کنند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=56237

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.